Gå til innhold

Dette blir en lang påske...blødningsbekymringer..

Anbefalte innlegg

Er i dag 13 fullgåtte uker, har fra uke 5 visst om at jeg har et stort hematom(blødningspose) inne i livmoren,legen tror det startet som tvillinger..

Har blødd innimellom siden uke 7,brunt,så det er da fra den posen, det er jo positivt i den forstand at livmoren ikke begynner å prøve og bli kvitt den lille sprellemannen min også.. har vært på ul hver uke så har fått følge den lilles vekst uke for uke i tillegg til posens vekst.

Er sykmeld pga dette for å unngå stress og løft,men er ikke alltid enkelt å unngå dette hjemme med en aktiv treåring i hus.

I dag har jeg stesset litt rundt,unødvendig,men det ble bare sånn..skal reise på ferie i morgen.

Så når jeg kom hjem for en time siden satte det igang endel murring og det fosset ut mye,men heldigvis bare brunt..

Får jo ikke gjort noe fra eller til uansett,håper bare det ikke er starten på noe annet...

Håper ingen tar seg nær av at jeg skriver et slikt innlegg,må bare få tømt ut litt frustrasjon..

Fortsetter under...

Hei! Jeg gikk med 3 slike hematomer i livmoren fra uke 5 til 16. Da stoppet det heldigvis. Hadde blødning hver eneste dag, og innimellom fikk jeg styrtblødninger med masse friskt blod. Men hadde aldri noen smerter. Er i uke 24 nå, masse sprell og liv i magen! Alt er fint m babyen i magen. Så dette kan gå bra, men skjønner du er bekymret, ikke gøy å gå å blø sånn. Lykke til, det går så bra skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...