Gå til innhold

facebook statuser.. hva er vitsen med å si A men når noen spør er det hemmelig??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

eksempel: tur til sykehuset igjen.. noen spør, men svaret er tar det privat. Hæ?? hva er vitsen med å dele det med flere hundre i utgangspunket da..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg! Jeg kommenterer aldri på sånne statuser.

 

Samme med når folk sier a, men ikke b irl, jeg gidder ikke spørre og grave for å tilfredstille det menneskets behov for bekreftelse eller oppmerksomhet. Fortell hvis du vil fortelle, hold kjeft hvis du bare vil gjøre deg interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, dummeste jeg ser er de som skriver, vurderer å slette profilen min er aldri her alikevell. Hallo :-p slett i veg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vitsen er jo å gjøre seg "interessant" og få oppmerksomhet. Sansynligvis tror sånne folk at andre syns de har et veldig spennende liv, mens sannheten er at vi synes de er patetiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig! Klassikeren er når folk bare skriver "trist dag ... :(", "ER SÅ FORBANNA!!", "noen folk er så falske at jeg har ikke ord!" eller lignende. De gangene jeg er sinna og føler for å få ut aggresjon på facebook poster jeg heller et sangsitat, en link til en sang eller noe annet litt kryptisk. Queens "Death on two legs" er en klassiker ;)

http://www.lyrics007.com/Queen%20Lyrics/Death%20On%20Two%20Legs%20Lyrics.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er så teit! Har et par av de på min facebook. Gidder aldri kommentere eller "like" de..

 

Og så er det de som alltid må skrive når de er syke.. Er så dårlig idag, har så vondt i ryggen, syk igjen osvosvosv.... Sytesyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ei jeg kjenner skrev på fb at hun var innlagt på sykehus pga magesmerter uten og ville utdype dette nærmere, så skrev en av hennes andre venninner at hun også lå inne på sykehus, men at de 2 sammens hadde vært passasjer i bilen til en som hadde promille, det hadde ikke 1 mann tenkt mye over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...