Gå til innhold

Trenger noe oppmuntrende ord i fht kvalme...

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som fremdeles var vært kvalm i uke 22, der kvalmen har gidd seg....Var til legen i dag, og i følge ham ble sjansene for at kvalmen skulle gi seg mindre for hver dag...snakk om deprimerende, men greitt å være forberedt... Prøver å tenke positivt da..er mange andre plager som er mye verre...klarer i vertfall å jobbe 50%, ved hjelp av kvalmestillende..

Men det hadde som sagt vært godt å vite om noen der kvalmen ga seg etter uke 22. Er godt å ha et håp;)

Fortsetter under...

I mitt første svangerskap var eg kvalm og kasta opp fram til eg var nesten 7 månder på vei, litt usikker på kor mange veker eg var nøyaktig.

Gjett om det var godt! Åt som aldri før og la på meg totalt 17 kg:P heldigvis ikkje berre på dei resterandde vekene, hadde lagt på meg litt sjølv om eg var kvalm og kasta opp:)

No i svangerskap nr 2 ga kvalmen seg heldigvis i veke 14!!:D

Så det er håp :)

Du er ikke alene. Jeg er også fortsatt kvalm, men ikke så ofte lenger. Jeg tror kvalmen begynte å gi seg rundt uke 20-22, og i den tia sluttet jeg med kvalmestillende, men jeg kan fremdeles bli kvalm og brekke meg selv om jeg nå er i uke 26. Det er mer sånn nå at jeg er kvalm, brekker meg og så går det over. Det er ikke så lammende når det skjer.

Jeg håper du blir kvitt kvalmen din!

Trøsteklem

ved forje svangerskap gav det seg etter 6 mnd nøyaktig, husker ike hvor mange uker det utgjorde, men ca 24-25 sikkert..

nå er jeg gravid i uke 17 og er kvalm men spyr ikke hver dag lenger.. tar live HELT med ro etter måltidene, for det var det som fungerte forje gang.

god bedring.. er et slit å gå gravid de første mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...