Gå til innhold

får ikke svar av jordmor her inne så kanskje noen av der er litt behjelpelig ?

Anbefalte innlegg

Har siden i fjortende uke vært plaget m kynnere, men nå er det virkelig blitt ille. :-( ER nå 19 uker på vei og går hjemme og er 100% sykemeldt pga svimmelhet og kvalme og tar det veldig med ro. Sover som regel fra 12 til 3 hver dag fordi det er dårlig med søvn på natta da baby i magen er aktiv og kynnere er skikkelig vonde og plagsomme. I går kveld var det så vondt og jeg var så sliten at da brast jeg sammen i gråt. Tross en varm dusj. Men etter en halvtime med hard massasje på korsrygg av samboer fikk jeg til å sovne 3 timer før vanlig som er i 3 tida på natta.

Må vel også si at jeg er andregangs fødende og var ikke plaget sist.

Hadde vært fint med gode råd, da jeg gjerne kunne tenkt meg å klare husarbeid, leking med storebror og gå tur.

Hilsen frustrert og rådvill andregangs mamma :-(

Fortsetter under...

Heisn, kan dessverre ikke gi deg noen gode råd bare litt oppmuntring.

Har det nokså ille selv med andremann og går også sykmeldt og klarer så vidt noe husarbeid + tar meg av det første barnet med alt som innebærer det. Er veldig sliten og har 3 1/2 måneder igjen. Kynnere er en ting men jeg har også isijas smerter, voldsomme åreknuter, halsbrann!!, hodepine, ryggsmerter....! Sånn er det vel bare - noen har det tøffere en andre. Jeg holder motet oppe med at tida går og jeg i hvert fall ikke må gå på jobb og at barnet i magen har det visst nok bra, uL har også vært fint!

Det er en pris å betale for det...!Har du prøvt med noen avslappningstekkniker? Yoga?

Har du tatt dette opp med lege? Jeg synes jo det virker litt rart at du skal ha vonde kynnere i uke 19... Jeg hadde nemlig vonde kynnere rundt den tiden der, og jeg ble sendt rett på innvendig ultralyd for å sjekke om livmorhalsen var intakt, noe den heldigvis var. Så om jeg var deg ville jeg først og fremst fått sjekket det.

Ellers kan jeg ikke si stort annet enn at jeg håper det kommer seg. Kan bli veldig slitsomt å gå sånn resten av svangerskapet - det forstår jeg godt!

Hei jenter =)

Takk for svar og råd, var da igår en tur på føden for en sjekk og fikk vite at kynnerene ikke har påvirket livmorhalsen =)

Så nå er mor litt roligere og har idag vært en tur i skogen med sønn og kjære med god samvittighet. =)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...