Gå til innhold

Vært på ul i uke 13 idag, og fikk tydelig

Anbefalte innlegg

se at det var en liten perfekt gutt som bodde i magen min. Det var ikke til å ta feil av. Med nytt ul apparat og 3d og en erfaren fødselslege/gyn som bekreftet det jeg allerede så er det ingen tvil. Alt så flott ut, så nå kan jeg puste lettet ut. Blir gøy for minsten som bare blir 15 mnd ca når lillebroren hans kommer.

Fortsetter under...

Hei, Katta!

Så deilig - tenk at det er en liten gutt som spreller rundt der inne! Gratulerer!

Vi var også på UL, for noen dager siden, ifbm duotest. Spiren hadde det strålende, men viste seg ikke frem fra "den vinkelen" - dessuten var vi og legen opptatt av å se på neseben, nakkeødem, størrelse, ryggsøyle etc, som var grunnen til at vi var der.

Det begynner å flaske seg litt mer for oss nå, Katta :-) Tror vi har foreløpig termin samme dag også (15.10)? Når skal du på ordinær UL? Vi skal avgårde 9.mai. Kommer vi så langt, da skal jeg senke skuldrene ett hakk til.

Er det noen mage på gang enda? Den kunne jo komme tidlig hos deg, siden storebror er såpass liten enda?

Klem!

Tusen takk:)

Ja leste om deg inne på gravide slitere, men fikk ikke tid til å svare da. Er sååå glad for at du var kommet over de værste ukene og at blødningene har stoppet opp:) Målte også alle de tinga i dag. Alt så strålende ut. terminen min er 16 oktober. Har lagt der nå siden forige ul.

Magen er blitt stor ja hehe. Ser ut som jeg er 5 mnd minst på vei, men det var normalt. Har også begynt å kjenne bittelittegranne liv.

Skal på ordinær ul 3 dgr etter deg:)

Ønsker deg alt godt, måtte det gå deg vel denne gangen, noe jeg er sikker på at det gjør. Stooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...