Gå til innhold

Er du aktivt medlem eller støttemedlem i noen organisasjon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mange prinsipper og meninger selv, som jeg mer eller mindre holder fast ved. Men jeg er ikke medlem av noen organisasjon. Tenkte på det i går, at egentlig burde man jo melde seg inn i organisasjoner som stemmer overens med sine overbevisninger, hvis ikke sitter man der med prinsippene sine da, uten å utrette noen ting..

 

Hva med dere? Er dere medlem i noen organisasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dyrebeskyttelsen, Syklistenes landsforbund, Norges naturvernforbund og Folkeaksjonen for oljefritt Lofoten og Vesterålen.

 

Og så pleier vi å gi penger til Leger uten grenser og Røde kors selv om vi ikke er medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har mannen og jeg litt forskjellige medlemskap. Han i Røde kors (aktiv i hjelpemannskapet) og Heimvernet sin ungdomsorganisasjon. Jeg er medlem i Amnesty International, PLAN Norge (frivillig oversetter og foredragsholder) og Høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Jeg jobber frivillig og er medlem av dyrebeskyttelsen.

-Har to fadderbarn fra den domunikanske republikk.

-Har ordnet div. kronerullinger mot blandt annet delfinslaktingen i Japan.

-Er medlem og betaler en viss sum i mnd til dyrevernsaliansen.

 

Også donnerer jeg litt her og litt der på div. andre ting som kreftforeningen, leger uten grenser ol:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av dere er vel støttemedlemmer i Den norske kirke, skulle man tro, med alt barnedåp-snakket her på sidene! Og hele familien også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er aktivt medlem i MENTAL HELSE og RØDE KORS!

kunne blitt nestleder i mental helse her lokalt, men det ble noe kluss med papirene :(

 

kan jo benytte anledningen til å reklamere litt for mental helse også!!

for det er desverre alt for mange som sliter psykisk. og de som sliter som værst får ikke alltid hjelp!

 

http://mentalhelse.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...