Gå til innhold

magetrollet mitt har vert aktiv hele tiden, men nå de siste ukene har jeg mestene ikke kjent liv..

Anbefalte innlegg

er dette helt normalt eller bør jeg bekymre meg ??

var hos legen på mandag da hadde jeg nesten ikke kjent noe på 4 dager , men hjerte slo å var fint. etter det har jeg fortsatt nesten ikke kjent noe liv å lurer på om jeg trenger å stresse for det.. reiser til syden nå på lørdag, men vist jeg blir for stresset nå kommer jeg nok til å avbestille turen.. er ikke kjekkt å reise vekk vist du er bekymret for noe. håper på raske svar..

Fortsetter under...

Gjest isimagen

Skal man ikke ringe føden umiddelbart hvis man kjenner mindre liv enn vanlig? Eller er det først senere i svangerskapet?

Jeg har ihvertfall lest at man ikke skal "vente til i morgen og se" hvis man først kjenner lite liv. Da kan det haste.

Annonse

Hei kjære du :) Ta kontakt med legen eller jordmor for en sjekk. Alt er sikkert fint, men ikke godt å være bekymret.. Så vidt jeg vet bør en kjenne liv hver dag fra uke 28, gjør en ikke det så skal en ta kontakt med fagfolk. Er helt normalt at spiren er aktiv og mindre aktiv i perioder, og noen ganger er dagene så hektiske at en ikke rekker å registrere liv. Håper ting går bra, lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...