Gå til innhold

heisann jenter <3 kan spå noen idag :)


HOPE08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nååå du rister og rasler nok for andre grunner ja hihi. Men er dette den følelsen du bruker å ha og du har rett når du har den så blir dette virkelig spennende etter 14 april og har dere 3 riktig så bøyer jeg meg i støvet altså :-D

 

Og jeg som ikke tenkte å teste denne mnd, aaaarrrrfff da BAEMTPLB! *phu* Men skal se om tanta kommer først så det blir ikke før 14 april i allefall ;-P

 

Og tusen hjertelig takk for at du får på meg morgenkvalmen for den er jo så koselig! Geeeze hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le litt av deg å Athina ;) *smiler* jeg er jo temmelig ny på dette med spåing så jeg kan fort ta feil men jeg har også hatt mye rett også så jeg håper frysningene mine og den koselige følelsene jeg får stemmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Kan du se på meg også? Hadde en MA i mars, å vi hadde egentlig bestemt oss for å vente med å prøve til i juni, men vi har vel egentlig begynt tror jeg:) Ser du en ny graviditet i nærmeste framtid? Kjønn? Lurer også på om du ser noe flytting på oss?

 

26.01.88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpefull prøver <3

har ikke jeg sett på deg før? jeg har ikke hukommelse men jeg kjenner igjen energiene dine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg har gjerne lyst til å bli spådd idag :)

 

Kan du se når jeg skal føde? :)

Og kan du se på hvordan det kommer til å gå med kjærligheten?

 

Klem

Babygullet1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Kan du se på meg? Tror du vi noen gang lykkes med å få en liten spire? Ser du noen reiser på meg i nermeste framtid?

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Lurer sånn på om det er en gutt eller jente inni magen min? <3 Kan du se noe? (15 + 3)

Meg: 10.06.86

Far: 25.09.86

Vårt første barn <3

Lurer også på om jeg skal velge å føde på voss, se du noe om det blir en "god" opplevelse. Er ganske nervøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CasaBella

 

jeg får opp spire på deg i November reise klarer jeg ikke se helt ennå. / beklager.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal kanskje reise på ferie i november :P Håper ikke du blandet de to, vil heller ha spire :P

 

Takk for at du kunne se på meg, kjempe snilt.

 

Ha en flott dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spå gjerne meg :)

hvilket kjønn i magen??

Når kommer babyen? til termin??

 

På forhånd tusen takk for svar.

 

310777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spå gjerne meg :)

Kjønn i magen?

Når kommer den?? til termin?

På forhånd tusen takk for svar.

 

310777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...