Gå til innhold

heisann jenter <3 kan spå noen idag :)


HOPE08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei minius <3

 

jeg får opp MAI ;) krysser fingrene for deg og sender deg masse god energi for at dere skal klare det :) masse lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI SÅ STILIG :D Athina's verden :D har nesten lyst til å gråte :D kom deg på testeren :D jeg står for den jeg også altså, når sa dem det ? NÅ BLE JEG GLAAAAD ;) oh happy daaaay ;) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kikken, BeskyttetAvEngler:) Håper du har rett ang fødsel... Er litt nervøs for fødselen denne gangen og skyver den langt foran meg, så er nok ikke så umulig at jeg ikke er helt forberedt når den setter i gang;)

 

Usj, dumt du ikke fikk opp noe ang jobb, men har spurt -mtp-, så kanskje hun får opp noe mer når hun får kortene sine??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttemamma'07+'09 venter jente

 

ja håper hun får opp mer enn det jeg fikk ;) litt greit å ha dem andre her også ikke alle som klarer å se alt på andre så da er det veldig greit å hendvende folk til dem andre <3 masse lykke til da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud jeg som ikke engang tenkte på å test denne gangen for det er jo ikke mulig jo! hehe. Og er jeg helt nygravert så vil den jo ikke slå ut allikevel, og har ikke ikm før den 14 - må si jeg ikke skjønner noe jeg, for jeg har aldri hatt 3 som er så skråsikre :-D

 

Sitter her og ler jeg helt for meg selv, for dette skal da bli morsomt for jeg tror en test fortsatt vil bli blendahvit på ikm :-))

 

-mtp- sa det i går i en tråd som heter 'Athina', og lille blomst har sagt det lenge, faktisk helt siden midten av mars og det var i den 45 dagers syklusen(hun var helt sikkert på ja da men alle tester og blodprøve sa nei) og sist hun sa det var forrige dagen, og hun ser fortsatt at det er 2! *hjelpes* hehe

 

Skumle dere 3, men altså jeg er ikke pingle nei! ;-P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) jeg er veldig spent på hvem som vokser i magen min ??

gutt eller jente ??

har to gutter fra før , en på strax 4 å en på 6 :)

 

f.dato på meg 060784

far : 300482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athina vent med å teste til du mener du får ett litt klarere svar ;) jeg har bare masse frysninger og kribler som fy i nedredel av magen *ler* ikke missforstå den ;)

 

jeg får bare opp masse godt på deg nå jeg ;D håper vi har rett også da :D jeg mener du er veldig nygravid :) tror ikke det er veldig lenge til du begynner å merke det begynner å bli litt sonn morgenkvalm her for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jomfru-83

 

får opp at du vil studere mer men ikke noe veldig på arbeid ennå men får opp at du kommer til å ta litt vakter når du studerer, forlovelse iløpet av 2012/2013.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei BeskyttetAvEngler :)

 

Jeg lurte på om du kunne tatt en titt på meg jeg?:)

 

Lurer på om meg og samboeren min kommer til å få barn sammen, og når det evt skulle skje?

Vi forlovet oss på nyttårsaften ifjor, så kan du se når vi evt kommer til å gifte oss? Skal også selge leiligheten våres og bygge hus snart. Hvis du får opp noe der så er det kjempe fint :)

 

Meg 030584

Sambo 040386

 

Tusen takk :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg bimi26

 

joda dere får barn sammen :) jeg får opp ei spire i slutten av dette året mn får også opp i begynnelsen på 2012. giftemål får jeg ikke opp noe :( beklager, betyr ikke at dere ikke skal bli gift ford :) får opp at dere kommer ha litt uenigheter rund byggingen og at du blir fort sint og føler deg missforstått. mn dere vil finne tonen fort igjen ;) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

Blir spennende å se angående graviditet :)

Det som du skriver angående uenigheter rundt bygging og sånn er allerede riktig..hehe :) Holder på med tegning av hus og sånn før det skal inn til kommunen og det er ikke bare bare det heller... så du har rett i det at jeg har lett for å bli litt frustrert og sint innimellom ;)

 

Tusen takk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan du si noe om hvordan sv.skapet mitt blir denne gang og om kjønn?

Termin 13.10.11, født 21.09.81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...