Gå til innhold

Dere som er tredje gang gravid eller mer, naar kom magen ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med min nr.3 kom ikke magen noe tidlig. Ble vel ikke synlig før i uke 26-27. Men nå med nr.4 kom den tidlig. Er nå i uke 23 og stoor hehehe :)

Tror nok det er veldig forskjellig, men statistisk sett kommer vel magen tidligere for hvert svangerskap.

Med nummer to fikk jeg mage mye tidligere enn jeg gjorde nå med nummer 3. Men så kom også nummer to veldig tett etter førstemann (17 måneder mellom dem) Nå var jeg veldig plaget med svangeskapskvalme frem til uke 18 i dette svangerskapet. Nå er jeg strax 25 uker på vei, og magen ploppet ut for halvannen uke siden...helt merkelig, men tror faktisk helt ærlig at den kom over natta altså.... sist så jeg høygravid ut når jeg var 20 uker på vei, og det ble en laaaaang sommer og høst gitt. :P

Annonse

Gjest Lenchen J98, J08

Magen min kom på samme tid som med nummer to, ca uke 14-15. Men følte at magemusklene ble tidligere slappe denne gangen, og jeg så nok mer oppblåst ut enn jeg vanligvis gjør. Nå som jeg er i uke 27 er magen diger. Mye større enn i begge mine tidligere svangerskap. Kanskje er det fordi jeg venter gutt denne gangen??

Kommer ann på hva man mener med mage det da :P hehe..

Denna tredje gangen så kunne vi jo se selv hva som holdt på og skje tidlig, men det er jo fordi vi kjenner kroppen min :P

Er nå i uke 16 og det syntes at jeg er gravid med tettsittanes klær for andre, men skal enda klare og skjule det uten noen problem om jeg vil det.

Men når jeg kler av meg føler jeg den er gedigen <3 hihi..

Takker for alle svar. Kjempe kjekt aa lese :)

Jeg maa vel bare vente og see hva som skjer jeg da, med magen. Lever sunt og jogger fortsatt regelmessig, renger med at jeg kan forsett e med lopingen uke til 14- 15 uker... he he.. kanskje lengre hvis magen kommer seinere 3dje gangen som noen av dere har erfart :)

Men det er jo noe aa glede seg til dette med magen, uten aa onske uken som er bort selvfolgelig :)

Lykke til all sammen, kos dere med magene deres !

Huff... ALTfor tidlig. Fikk ikke på meg dongribuksene lenger allerede fra uke 8-10, ca. Og fikk så stor mage at det var skikkelig synlig da jeg var sånn ca 15 uker på vei. Er nå i uke 25 og ser sikkert snart høygravid ut! :P Neida... men har absolutt større mage enn med nr 1 og nr 2!!

Til mitt "forsvar" ble jeg gravid bare 7 mnd etter forrige fødsel, og da kan vel gjerne magen komme litt kjappere enn ellers.. ;-)

Annonse

I ditt forsvar... ha ha... tenk at vi tenker saann naar vi har barn i magen. Du er sikkert nydelig med magen... men det er godt aa hore at jeg ikke er den enste som ser engstelig paa liv vidden paa dongeri busken og lurer paa hvor mange flere uker den kommer til aa strekke hele runden rundt .

:)

Magen min kom superfort nå med tredjemann.

Jeg er tre mnd - nettopp gått over i andre trimester - og ser godt ut som vel fire og en halv mnd på vei; og jeg har hatt stor mage i alle sv.skapene. Det er nå umulig for meg å skjule det, og det har det vært den siste mnd. Så såsant det ikke er to der inne, har jeg blitt synlig omtrent fra 6-8 uker. Utrolig, egentlig. Og begynner å medføre litt trøbbel på jobb, da jeg ikke har sagt ifra enda. Men nå MÅ jeg.

Masse lykke til videre i sv.skap, rugbymamma - og alle dere andre :)

jeg er gravid nå, 15 uker...foreløpig termin er 29 sept, etter å ha tatt egen test fra apoteket...

jeg fikk mage tidlig, og nå føler jeg at jeg kan være mye lengre på vei, kjenner jo liv veldig godt! ser frem til ultralyd som jeg ikke vet er når enda

Er 13 uker på vei og 5 gangs (nr 3 på rappen, men mistet den første i uke 14) så jeg fikk mage ekstremt tidlig denne gangen selv om magen var trukket nesten helt inn da minsten var 2 mnd. Fra uke 8-9 var det godt synlig for alle og fikk mange kommentarer. Ble gravid denne gangen da minsten var 6 mnd og fikk beskjed av gyn om at magen kom til å komme svært raskt, noe den og gjorde.

Hehe. Likte svaret ditt ;D

Har mitt lille forsvar selv SuperMaria :P

Mellom de to guttene jeg har nå er det 17mnd. (så ble gravid 8mnd. etter den første fødselen :D)

Deretter blir det 12mnd. mellom den yngste gutten og den i magen (altså ble jeg gravid 2,5mnd. etter andre fødselen :D)

Så dette blir mitt tredje svangerskap i løpet av kort tid, så bruker den litt da ;D hehe..

Enda jeg er en slank person som rakk og komme ned i den vekta jeg ville etter hver fødsel, så ikke noe som henger igjen, men selvom er magen kommet utrooolig fort denna gagen :P

Mellom de to guttene jeg har nå er det 17mnd. (så ble gravid 8mnd. etter den første fødselen :D)

Deretter blir det 12mnd. mellom den yngste gutten og den i magen (altså ble jeg gravid 2,5mnd. etter andre fødselen :D)

Så dette blir mitt tredje svangerskap i løpet av kort tid, så bruker den litt da ;D hehe..

Enda jeg er en slank person som rakk og komme ned i den vekta jeg ville etter hver fødsel, så ikke noe som henger igjen, men selvom er magen kommet utrooolig fort denna gagen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...