Gå til innhold

Hvor kjøpe Emmaljunga vogn i Sverige!

Anbefalte innlegg

Jeg har omsider bestemt meg for en Emmaljunga Mondial Duo vogn og tenkte å reise over svenskegrensa for om mulig spare litt kroner...( Blir dyrt nok likevel med alt som skal i hus.. )

Noen som vet hvor i Svinesund/Strømstad, evt Charlottenberg, traktene man får kjøpt disse vognene. De hadde ikke Emmaljunga på Babyproffsen eller Happyland sist jeg var der.....

Ellers andre tips til hva som er billig av utstyr i Sverige?

Fortsetter under...

http://www.babyproffsen.se/katalog_2011/index.html

Her har du katalogen for Babyproffsen, de skal ha Emmaljunga ja :) Men kanskje ikke alle butikker har alt! :) Ring og spør :) De på Charlottenberg er veldig hjelpsomme ihvertfall! :)

Hei! Hos Katti's babyshop i Strømstad får du kjøpt Emmaljunga. Vi kjøpte vår ( mondial duo) der i januar og den kostet 8000kr. Da får du med stellebagen, regntrekk og beskyttelsestrekk til sportsdelen. ;o)

Her har du linken:

http://kattisbabyshop.se/

Glemte oxo å si at de har tilbud på Stokke Tripp Trapp stol på Babyproffsen på Nordby senteret om du er ute etter det oxo ;o) Koster 1499SEK inkl. valgfri sittepute. Den finnes i 10 ulike farger og da jeg var der på lørdag hadde de flere igjen av hver farge.

det var da ikke noe billigere???? på fredag var jeg å kikket på edge duo i krsand, 7999,- ca tror jeg det var, og det var jo selvsagt uten stelleveske som koster 500 ? synes ikke det er mye å spare jeg, da får man jo transportkostnader i tillegg og, (hvis man skal hente) , eller porto ekstra hvis de sender....

Annonse

Vi har bestilt Emmaljunga Classic Sport med, ctiybag som ekstra utstyr, i strømstad på Katti's babyshop, den ligger rett ved siden av vinmonopolet. Veldig lett å finne!!

Vi skal betale 7400:- svenske kroner, og med kursen å regne så er det ca 1500:- (alt etter hvordan kursen er) å spare.. Så får du stelleveske og fotsekk i samme prisen.

Så har de veldig hyggelig og behjelpelig personale, om du har mulighet så dra dit på ukedagene, vi var der en lørdag og det var MYE folk der... :)

Vil anbefale Arvika om du tenker retning Charlottenberg. Der er det en butikk som heter Snøhvit hvor de har masse Emmaljunga og har masse kunnskap! Vi betalte 6500 NOK for city cross med citybag, stelleveske og trekk + myggnett (som egentlig er utenom med de har det med i prisen. Sportsdelen har integrert men må ha ekstra til bagen)

Ca 30 min fra Charlottenberg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...