Gå til innhold

NY ORAKELKORT TRÅD erkeenglene gir dere tilbakemelding :)


Gjest

Anbefalte innlegg

må scanne inn kortene, men begynner å trekke så fort det er gjort og gjennom dagen. Tråden stopper i kveld når jeg føler meg ferdig, gir da beskjed i siste innlegg :)

 

Trenger fødselsdato og ser ikke på anonyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) jeg er født 181286, lurer sånn på hva som ligger i magen min denne gangen, er 7 uker på vei, og vil gjerne vite om det er gutt/jente en eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne høre hva de sier til meg i dag :-) 08.11.70

 

Søndagsklem lit den vakre liljen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne høre:)

Kortet du trekte i går passet utrolig bra:!

 

150576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ser du på meg forno ? kan du se hva som er i magen min denne gangen :) ?

010891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er født 160579 med termin 17 april. Ser du kjønn og dato for fødsel og korleis fødselen blir? Er så sliten no :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enhjørningene hadde veldig rett paa meg ;)

 

kanskje englene har en viktig beskjed ogsaa ;)

 

setter stor pris paa jobben du gjør snupp ;)

 

03.11.83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne vite hva erkeenglene sier:-) født 030584. Takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WIII :D

Jeg er født 030482

Er gravid, ca en mnd til halvveis :D

Venter jeg en liten gutt eller en liten pike :D ? er nyskjerrigheta sjøl !

 

tusen hjertelig takk på forhånd <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker disse orakelkortene dine veldig godt, så jeg vil gjerne prøve denne også. Synes det er kjempe snillt av deg :)

 

020689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KORTENE ER SPLITTER NYE SÅ VET IKKE HVOR TREFF SIKRE DE ER; MULIG DE TRENGER LITT INNKJØRING!! MEN PRØVER FOR DET :))))))))))))))

 

86-nr33 snart

 

Hei du, her er det ikke noen spørsmål, her trekker jeg bare ett kort for deg for tiden fremover :)

 

all is well

 

ALL IS WELL

Alt er i den skjønneste orden

Erkeengelen Jeremiel: ”Allting skjer nøyaktig som det er bestemt; Det er skjulte velsignelser du snart vil forstå”

 

Tilleggsbudskap: ” Noen ganger er det som tilsynelatende er et problem, i virkeligheten svaret på en bønn som opptrer i forkledning. Når vi ber om hjelp, hender det at Himmelen blir nødt til å bryte ned det gamle for å gjøre plass til det nye. I en slikk overgangsperiode er det godt å kunne bruke avslapningsteknikker som yoga, trekke pusten dypt, mosjon og meditasjon. Be meg om å gjøre din overgang harmonisk og ubesværet for alle involverte. Vit at denne forandring er til det bedre.”

Å arbeide med Erkeengelen Jeremiel: Hver erkeengel har sin egen aurafarge. Jeremiels farge er dyp aubergine. Når du ser glimt av mørkt purpurfarget lys, er det et tegn på at Jeremiel er med deg.

Hver erkeengels energi er forbundet med en spesiell krystalltype; for Jeremiels vedkommende er dette ametysten. Ved å bære en ametyst kan du føle deg enda nærmere Jeremiels vennlige og kjærlige energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

athina's verden

 

tusen takk skjønningen! kan ikke du se på den tråden hvor jeg spurte om bildelink eller ikke ;) vil ikke mase, men lurer veldig på det jeg skrev der hehe

 

varm klem til deg også!!

 

breath

 

BREATHE

Trekk pusten

Erkeengelen Raphael: ”Trekk pusten dypt og pust langsomt ut"

 

Tilleggsbudskap: ” I stressede perioder kan det hende at du ubevisst holder pusten. Men, som du vet, så er det å trekke pusten nødvendig for å skaffe oksygen til din hjerne, din kropp, din ånd og selve ditt liv. Skriv en lapp til deg selv hvor du minner deg selv på å trekke pusten, for å huske hvor viktig det er å puste dypt og regelmessig. Reis på utflukter til steder hvor det er rikelig med frisk luft. Du vil også legge merke til at luftkvaliteten er bedre i nærheten av vann, som på stranden eller ved en sjø. Selv et karbad eller en dusj vil bringe deg i kontakt med de positive ioner som er forbundet med vann og luft.”

Å arbeide med Erkeengelen Raphael: Raphaels navn betyr: ”Den som Gud helbreder” og han er kjent som den engelen som har med fysiske helbredelser av alle levende vesener og gjøre. Ofte gir Raphael oss Guddommelig veiledning (Intuisjon, tanker, ideer, drømmer og så videre) om hvordan vi best kan medvirke til å holde kroppen sunn. Legg merke til de inntrykkene du får når du påkaller Raphael for å oppnå helbredelse, og sørg for å følge de innskytelser som måtte dukke opp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥

 

teaching and learning

 

TEACHING AND LEARNING

Å lære og å lære fra seg

 

Erkeengelen Zadkiel: ”Hold sinnet åpent og lær nye ideer. Lær deretter de nye ideene videre til andre.”

 

Tilleggsbudskap: ” Du er en åndelig lærer og du suger iherdig lærdom til deg. Å lære og å lære fra deg er forbundet i en perfekt syklus som betyr at informasjon kommer til deg når du har bruk for den. Lær bort til andre de emner som vekker din lidenskap. Jo mer du lærer fra deg, i jo større grad blir det du lærer bort styrket i deg selv. Vær åpen for å gi nye ideer videre, og for å lære om emner som ligger utenfor din umiddelbare interessesfære. Du vil også kunne lære mye av dine elever. Stol på dine evner til å lære og til å lære fra deg; ditt sinn er ett med Guds Guddommelige sinn. Du er en intelligent og vìs skapning. Du skal vite at du i dette livet trygt kan være direkte i din lære.”

 

Å arbeide med Erkeengelen Zadkiel: Zadkiel er den ultimate åndelige professor. Han er tålmodig og vennlig, og han har adgang til all viten. Han er viden kjent for sin evne til å styrke menneskers hukommelse. Be Zadkiel om hjelp hvis det er informasjon du har bruk for å huske eller lære utenat. Zadkiel hjelper deg med glede hver gang det er noe du har bruk for å vite. Kun ved å stille ham spørsmål kan du få hans hjelp. Noen ganger benytter Zadkiel den sokratiske måten å undervise på, dvs, han vil vise deg vei til selv å finne frem til den viten du behøver. Den beste måten å få nytte av Zadkiels lære på er ved å legge merke til mønstre i alt hva du ser, hører og tenker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fauna00

 

gifts from god

 

GIFTS FROM GOD

Gaver fra Gud

Erkeengelen Sandalphon:” Vi engler bringer deg gaver fra din Skaper. Bred armene ut for å ta imot dem.”

 

Tilleggsbudskap: ”Himmelen er vidt favnende og i konstant utvidelse. En av måtene himmelen utvider seg på er til stadighet å gi og å sende kjærlighet. Denne kjærligheten sendes til deg i mange skikkelser, og din neste oppgave består i å være villig til å ta imot. Akkurat nå avventer svarene på dine bønner, kun din villighet til å ta i mot. Bred armene ut for å ta i mot disse gavene! Det er din skapers vilje at du er lykkelig, sunn, trygg og at alle dine behov skal bli dekket. Legg all din frykt for å ta i mot i mine hender.”

Å arbeide med erkeengelen Sandalphon: En av Sandalphons viktigste roller består i å bringe videre og å besvare våre bønner. Sandalphon sier at hver eneste bønn blir hørt og oppfylt (selv om oppfyllelsen kan skje på en annen måte enn vi venter). Alle bønner er av samme viktighet i Himmelen og det er masser av engler til å hjelpe alle på jorden. Kall på Sandalphon når du trenger hjelp til å bli i stand til å ta i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bettens

 

dette er bare orakel kort så de gir deg litt vink og råd om tiden som kommer, eller noe du bør fokusere på, gir ikke personlig readins i den tråden her ;)

 

compassion

 

COMPASSION

Medfølelse

Erkeengelen Zadkiel: ”Bløtgjør ditt hjerte i forhold til denne situasjonen og alle involverte inkludert deg selv.”

 

Tilleggsbudskap: ” Jeg kan hjelpe deg til å tilgi deg selv og andre, eller til medfølende å se tingene fra alle synsvinkler. Du behøver ikke endre din egen oppførsel eller atferd. Det handler rett og slett om å forholde deg til situasjonen med et kjærlig hjerte. Dette gir det kraft og gjør det mulig for kreative løsningsforslag å dukke opp.”

Å arbeide med erkeengelen Zadkiel: Zadkiels navn betyr ”Guds rettferdighet”, og han hjelper oss med å bli mer tilgivende overfor oss selv og andre. Be ham om å komme inn i dine drømmer og fungerer som en åndelig skorsteinfeier som fjerner giftige emosjonelle avfallsstoffer fra ditt hjerte. Han sørger for at alle får dekket sine behov, og det på mirakuløst vis, skjer en emosjonell healing.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe spennende vil gjerne få en tilbakemelding fra erkeenglene jeg også.... Født 30.03.72

 

Mvh eka72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ynnamor

 

moon cycles

 

MOON CYKLUS

Månens syklus

 

Erkeengelen Haniel: ”Legg merke til hvordan månen påvirker din energi og dine manifestasjoner, og bruk disse syklusene positivt”

 

Tilleggsbudskap: ”Fullmånen er det perfekte tidspunkt til å gi slipp på alt du måtte være ferdig med; Ved nymåne er det på tide å fokusere på å manifestere ønsker og intensjoner. Kvelden før fullmåne er et optimalt tidspunkt for healing og til gjenoppladning av healingredskaper som krystaller og oljer. Bruk tid til å betrakte månen, og legg merke til hvordan dens forskjellige faser påvirker deg. Etter hvert som du oppdager månens forbindelse til din vitalitet og ditt humør, kommer du mer i kontakt med dens Guddommelige magi.”

 

Å arbeide med Erkeengelen Haniel: ” Haniels aura er blålighvit som fullmånens skjær. Haniels krystall er månestenen, som er forbundet med magisk og nærende energi. Med sin kjærlighet vil hun sette i gang mirakler.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...