Gå til innhold

Hvor langt er du på vei og hvor mye har du lagt på deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 25 og har gått opp 10 kilo. Vektoppgangen går veldig i rykk og napp her.

Spiser sunt og variert, skeier bare ut i helgene, men merker at jeg har litt vann i kroppen. Spesielt bena er hovne, enda jeg rører endel på meg og går til jobb hver dag (40 min. én vei).

Ja, ja. Tror ikke det blir noe bedre til sommeren, akkurat, med all varmen og alt. Frykter jeg kommer til å pushe 20 kg + mot slutten.

Trøsten er at det kommer ut en liten gullklump til slutt!

Og gull veier jo endel.... ;-)

Da er jeg en av di som skal slå alle rekorder her...... 16 uker og fra 68.5 til 74.5............ Måtte bare bryte barrieren med at det er lov å legger på seg mer enn skala ila "normal" standar.

Hurray!!!!!

Jeg er nå i uke 26+5 og har lagt på meg 5 kg, men har gått ned igjen 3 kg.....dette er fjerde mann på veg og med de andre la jeg på meg noe enormt :( Så er glad jeg ikke har gjort det denne gangen :) Men småen sparker og slår hele dagen så med den går det fint da :) De tar den næringen de trenger så uroer meg ikke :)

Annonse

Jeg er 12 +1 og har lagt på meg 5 kg (har dog ikke veid meg siden jeg var hos legen for et par uker siden.... :/).

I forrige svangerskap hadde jeg lagt på meg 8 kg i uke 30!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...