Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en på ryggen og en på brystet og to øverst på nesa! Jeg er av typen som sjeldent/nesten aldri har kviser i det hele tatt.. Får en eller to før mensen.. Nå har jeg ikke mensen naturligvis, så da får jeg fire samtidig.. blææ.. Det er vel dissa hormonene da..

Fortsetter under...

SAMME HER!! Forferdelig :( Jeg har heller ikke problemer med dette ellers, så føler meg veldig lite attraktiv når det popper opp i hytt og pine. Både på ryggen og i ansiktet! Huff :(

Noen som vet om dette pleier å gi seg? Er 14 + 4 og har vel egentlig hatt dette problemet siden jeg var ca 6-7 uker.

Hvor langt på vei er du beibi?

Jeg tror nok det er ganske vanlig, skjønneru.. For omtrent alt forandrer seg jo når man er gravid.. Håret,neglene osv osv.. Det som er skummelt, er at det kanskje ikke går over når man har født :o Jeg kan ikke huske helt om jeg var så "plaga" av uren hud sist jeg var gravid, men da gikk det isåfall over etter ungen var ute..

Jeg er 20+4 :)

Annonse

Jeg sliter også med det samme! Vanligvis kommer det en kvise når jeg har mensen. Nå har jeg kviser på hake og nese, og hele panna og brystkassen fylt av uren hud og røde prikker...

Forrige svangerskap hadde jeg ikke uren hud. Men da mistet jeg så sinnsykt mye hår de første 3 månedene. Det kom aldri tilbake igjen, så takk og pris for at jeg ikke reagerer sånn denne gangen! (Nå hadde jeg veldig tykt hår i utg.punktet da, så jeg lider ingen nød nå heller..)

Det er en del problemer vi må slite med ja, men som sagt over her, det er verdt det :)

uff kjenner meg igjen. akkurat nå skulle jeg gitt nokså mye for å ha kvisene på ryggen for jeg har nemlig fått alle i ansiktet.... og det er ikke bare små røde prikker.. det er svære dunkende kuler. har fullt på haka og har en i panna som jeg er sikker på har et eget solsystem... var slik med føstemann også. prøv den grønne vichy serien fra apoteket. virka veldig bra sist på meg i allefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...