Gå til innhold

Noen yngre blivende mødre her på 20-26 år?


idaløkken89

Anbefalte innlegg

Jeg selv er 22 år. Terminen er 21.November . =)

Bor i Akershus med mannen min.

Hadde vært koselig å få kontakt med noen fler fra Akershus/Oslo som er gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 22 år kommer fra akershus, men bor i stavanger:) skal muligens flytte tilbake til østlandet så fort vi har mulighet:) jeg har termin 07.11.11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24:) termin 27 Nov:) bor p det blide sørland, men er ifra Telemark:) koselig at vi er noen "yngre" også, merkes at det er forskjellige temaetsom blir tatt opp i forhold til alderen på mammaene på siden her:) hyggelig å finne felles interesser og samtale emner her:) mye man kan lure på opp igjennom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er 25 år har termin 25 november.. bor sammen med sambo i trondheiim.. Jobber som lærer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, og bosatt i Kongsvinger.

Har en sønn som blir 3år 9 juni og nå et nytt lite gull på vei med termin 14 november foreløpig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 å føler at jeg passer under kategorien "yngre blivende mødre" :))

Er fra nord norge og venter vårt første gull 21 nov! både spennende, morsomt og livredd på samme tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg føler meg ikke så ung lenger jeg;) *hihi* Blir 26 i sommer, venter mitt andre barn og bor sammen med gutten på 4 og mannen min, på Sunnmøre:)

GLEDER meg til kvalmen slipper taket...SLITSOMT når en har andre enn seg selv å ta vare på...forrige svangerskap var jeg helt alene. MEN, er veldig glad det ikke er slik nå!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 24 og føler meg på grenseland i kategorien ung mor..Hehe.. Er jo i denne alderen det begynner å bli vanlig å få barn tenker jeg :) Hehe.. Er fra Østfold, og får vår første 14 nov ca:) Veldig spennende tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og venter vår første, termin 5 november :) Bor på Karmøy med min fremtidige ektemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 22 år og har termin 29. november. Er 23 når babyen blir født. Bor i Tromsø sammen med kjæresten min. Dette blir vår første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...