Gå til innhold

Noen yngre blivende mødre her på 20-26 år?


idaløkken89

Anbefalte innlegg

Jeg selv er 22 år. Terminen er 21.November . =)

Bor i Akershus med mannen min.

Hadde vært koselig å få kontakt med noen fler fra Akershus/Oslo som er gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 22 år kommer fra akershus, men bor i stavanger:) skal muligens flytte tilbake til østlandet så fort vi har mulighet:) jeg har termin 07.11.11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24:) termin 27 Nov:) bor p det blide sørland, men er ifra Telemark:) koselig at vi er noen "yngre" også, merkes at det er forskjellige temaetsom blir tatt opp i forhold til alderen på mammaene på siden her:) hyggelig å finne felles interesser og samtale emner her:) mye man kan lure på opp igjennom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er 25 år har termin 25 november.. bor sammen med sambo i trondheiim.. Jobber som lærer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, og bosatt i Kongsvinger.

Har en sønn som blir 3år 9 juni og nå et nytt lite gull på vei med termin 14 november foreløpig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 å føler at jeg passer under kategorien "yngre blivende mødre" :))

Er fra nord norge og venter vårt første gull 21 nov! både spennende, morsomt og livredd på samme tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg føler meg ikke så ung lenger jeg;) *hihi* Blir 26 i sommer, venter mitt andre barn og bor sammen med gutten på 4 og mannen min, på Sunnmøre:)

GLEDER meg til kvalmen slipper taket...SLITSOMT når en har andre enn seg selv å ta vare på...forrige svangerskap var jeg helt alene. MEN, er veldig glad det ikke er slik nå!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 24 og føler meg på grenseland i kategorien ung mor..Hehe.. Er jo i denne alderen det begynner å bli vanlig å få barn tenker jeg :) Hehe.. Er fra Østfold, og får vår første 14 nov ca:) Veldig spennende tider :)