Gå til innhold

spår dere som vil, kom med spørsmål så skal jeg svare så fort jeg får tid/orker;)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har akkurat fått provera for å få tr og skal begynne på min første pergokur når tr kommer. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å få el og når vil jeg bli gravid?

 

181287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Lille Blomst :)

 

Jeg vil gjerne bli spådd av deg!

Kan godt spå meg i kjærlighet, økonomi, og om du evt. kan se hvor mange barn jeg kommer til å få?

 

Spennende det her!

 

- babygullet1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy75

 

Hei:) Husker heller ikke hva jeg så sist. Så her prøver jeg igjen:

 

Får klart og tydelig opp at du venter Gutt:)

 

Får også opp at du likegodt kan vente med å endre jobbsituasjon, kanskje en idé å søke når det nærmer seg slutten på permisjon? Du skal vel gå hjemme når lille kommer?

Kos deg med graviditeten, ta vare på deg selv og om jobben er tung/slitsom så nedprioriterer du den en periode. hel eller delvis sykemelding, svangerskapspenger, mange muligheter;)

 

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solskygge

 

Hei:)

 

Jeg får opp at dere har gode muligheter for graviditet i april/mai. med vekt på mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥

 

Hei snuppa:)

 

hmmm... dette var uventet... Jeg får sterkt opp "hopp i høyet!", neida - ikke akkurat sånn... men får opp at du ikke får mensen igjen, du blir gravid med en gang... Føles som om dette kommer til å gå bra denne gangen, Januar baby kommer også sterkt!

Hvis du har eggløsning nå så burde dere få lagt inn litt aksjer, eller kanskje du nettopp har hatt?? Fikk iallefall veldig sterkt opp gravid enten nå eller veldig snart (i løpet av veeeeldig kort tid!) og sjekket at det ikke er forrige graviditet som kommer opp!

 

Krysser fingrene for at dette stemmer! klems:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Englebarn<3 + ny spire :)

 

Hei:)

 

Jeg får opp Gutt:)

Får opp at du går de riktige 9 mnd!

 

Dette går nok bra skal du se:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*tyren72*

 

Hei:)

 

Jeg får desverre opp at du ikke er gravid nå, men det positive er at jeg tror du blir det veldig snart!:) Får opp baby i februar 2012!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lille blomst :)

 

Du spådde meg for en stund siden. Og fikk opp graviditet i april/mai. Jeg har veldig uregelmessig tr og venter nå på den, slik at jeg kan begynne på pergo. (evt. blir det provera fra mandag av) Ser du noe om det klaffer når vi omsider kommer til neste pp? At jeg blir gravid med pergo-kuren? :) Og ser du om jeg snart får tr, eller om jeg må begynne på provera?

 

080585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg lurer på når jeg blir gravid igjen, og om jeg blir det. Evt kjønn, om du kan se det, og hvor mange vi får tilsammen!

 

Jeg 021082, han 161281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) har svart deg på privat melding:)

 

Dere andre; jeg kommer tilbake! nå må jeg få ordnet litt her hjemme!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!! Vet egentlig ikke noe, for både el-tester og g-tester slår fortsatt ut... Tror vel helst ikke jeg har hatt el, får håpe den venter til min kjære kommer hjem fra jobb neste helg:)) Krysser fingrene for at vi begge spasere over til januar 2012 innen kort tid!!

 

Tusen takk!!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, tror muligens du mente gutt sist og, men ikke sikker:-)

Ja har ikke tenkt på å skifte jobb nå mens jeg er ganske så gravid...he,he, er vel ingen som ny ansetter ei høygravid ei:-)) Tenkte mer på videre framover for jeg føler jeg er så ferdig med den jobben jeg har nå....stagnerer sånn rent faglig..., men tenkte også at permisjonen kanskje vil gjøre at jeg savner jobben igjen...nei, må bare ta det som det kommer. Er for tiden havt sykemeldt (ikke pga av at jeg er lei, men bekkenløsning) og det er DEILIGT!

Ha en fin dag, skal krysse fingrene for at du lykkes med spire igjen snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snuppa:) Jeg har en god følelse på endring av jobb etter permisjon!;) men ta det som kommer først, først! ikke stress med jobben du! bare kos deg med babyen så lenge!;)

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av hver og en engel

 

Hei!

Jeg får desverre ikke opp noen flere barn nå. Men om dere prøver så kan det nok skje likevel!;)

 

får opp kjøp jeg, snart:)

 

hmmm.. litt vanskelig med jobbspørsmål, det blir litt generelt... Men får opp at du muligens forsøker to forskjellige jobber før du finner en du er fornøyd med. altså ikke helt sikker på 1. etter flyttingen, men bra på nr 2.

 

lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhiteLilymedtreknopper

Svarte deg i den andre tråden min også, men tar spåingen her;)

 

hmmm... nesten ikke lyst til å si dette, fikk veldig sterkt opp at du blir fridd til på nyttårsaften! (ikke jul, ikke rundt nyttår, men på nyttårsaften- prøvde flere vinklinger) og at dere gifter dere nesteår:)

ja til flytting!:) spurte sånn du hadde skrevet det.

 

Ang jobb og skole... får opp at du kanskje finner på noe helt annet enn du har planer om nå... At det er noe som kommer på litt plutselig, men at du blir veldig fornøyd med valget... Tror nok du skal studere noe, men vet ikke om det er det du har sett for deg pr.i dag...

 

Håper ikke dette ble for rotete!

Krysser fingrene for deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei håpefull prøver:)

 

huff, du også... kjedelig at det skal være sånn!

 

jeg får opp gravid i september (vet det er lenge til, det kan fort skje før den tid, men da får jeg det opp sterkest) Får positivt svar på vellykket sv.skap og baby på våren, mai/juni:)

 

lykke til!

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg lurer på om du kan se når jeg blir gravid? Evt kjønn?

081088

 

På forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Selzo:)

Har ikke jeg sett på deg før en gang?

 

jeg får opp gode muligheter for graviditet i april!:)

2 barn totalt, Jente og gutt i den rekkefølgen.

 

Lykke til!

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ynnamor:)

 

hmmm... vanskelig å si om det er denne eller neste syklus som spiren sitter. får sterkt opp april, men det er jo april i morgen så det kan hende jeg får opp når det befruktes;)

Iallefall kommer det opp sterkt at du lykkes veldig snart!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma.til.to.små.gutter

 

Jeg tror kanskje du blir gravid i 2012, får opp at du får ett barn til ja:)

fikk umiddelbart opp en jentefølelse om barnet som skal komme, sjekket med pendelen og får samme svar da:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...