Gå til innhold

spår dere som vil, kom med spørsmål så skal jeg svare så fort jeg får tid/orker;)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Dolis

 

Vanskelig å si ang jobb da, du bestemmer jo selv uansett. men får klart opp at du godt kan bytte jobb;) bedre å jobbe med noe du liker/trives med. Får kun opp positivt svar "snart" på spørsmål om graviditet, klarer ikke tidfeste det bedre... muligens allerede i løpet av sommeren, men dette var altså ikke noe som stod i veien for å se etter andre jobber;)

Vet hvordan det er med økonomi kontra trivsel på jobb, så skjønner deg godt at du tviler!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei:)

 

Kan du se kjønn? eventuell termin? vet jeg er gravid:D

hvordan går svangerskapet?

 

220189

 

 

Takktakk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Håper du kan ta en titt på meg:)

 

1. Når blir jeg gravid?

2. Hvilken karakter får jeg på eksamen i mai?

 

010289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kan du sjå kva kjønn babyen i magen min er, om fødselen blir lang og om den kjem tidlegare enn termin? (er født før termin sjølv).

 

Er født 240291 og har termin 18 mai.

 

Håpar du svara :) På forhånd, tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager til dere som har ventet på svar men ikke fått! Denne tråden er blitt for lang og uoversiktelig så jeg orker ikke fortsette på den. lager nye kortere tråder støtt og stadig, svarer innimellom på tråder som dere legger på spåsiden også:)

Håper dere får masse svar, ikke bare av meg men av alle de andre også! mange flotte spådamer her for tiden!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry snuppa, skrev nettopp over her at jeg avsluttet tråden;)

blir uten pc noen dager, men sleng deg på når jeg har en ny tråd, eller send meg en pm så ser jeg på den om noen dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lille blomst:)

 

Håper at du kan svare meg, for nå er jeg mektig lei.... Er 5 dager på overtid og lurer på når jeg skal få lov til å føde. Kan du fortelle meg det? Er det videre mulig å si noe om det kommer til å gå bra? Er veldig nervøs for har en litt tung historie i ryggsekken. Mistet datteren min på 2 mnd jan 2009 og føler meg ikke som en heldig person. Redd at noe skal gå galt denne gangen også...

 

Tusen takk for svar.

 

150776

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Muffins

Heihei!

 

Jeg har blitt spådd av både Zassy, Marthe20 og ei venninde.

Alle har forskjellige svar, derfor spør jeg deg også.

 

Jeg er født: 040987.

Og har termin: 270411.

 

Jeg lurer på når fødselen finner sted? Og hvordan den går, om den blir lik den første, eller helt annerledes?

 

Gruer meg veldig til fødsel denne gangen, og håper så inderlig at alt vil gå bra, og at jeg rekker sykehuset.

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere som har skrevet dere på her i dag:)

 

Denne spåtråden er avsluttet, det står også i ett innlegg litt over her.

I dag har jeg ikke energi til å spå, så dere må nesten hive dere på når jeg lager en ny tråd i løpet av uken.

 

Ønsker dere Lykke til:)

 

 

 

Til andre som klikker seg inn her:

 

DENNE TRÅDEN ER AVSLUTTET - bare sånn til informasjon;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...