Gå til innhold

trekker orakel kort for den som ønsker det i kveld :) enhjørningsorakel kort:)


Gjest

Anbefalte innlegg

BeskyttetAvEngler

 

det går fint vet du, lurer bare på om jeg blir gift jeg og vi får oss ett hjem i tide hehe men vi kan ta det på pm en annen dag om du vil :) tenkte jeg skulle legge litt på graviditet på deg igjen en dag.. men håper hele tiden jeg hadde feil sist og at det snart står positiv test her med store bokstaver.. stor varm klem!!

 

kortet kan du se på linken :

 

kom to kort til deg også :)

 

laughter

 

love from your parents

 

LAUGHTER - LATTER

Du trenger en god latter

 

Du har vært alt for alvorlig og seriøs i det siste og dine følelser er stresset. Det er på tide å lyse opp og se humoren i situasjonen. Det finnes alltid noe å le av. Tenk på det i ett minutt: Hvilken del av ditt liv er som en film, hvilken del er morsom, le av glede er veldig healing (sunt).

Den beste måten å heale en situasjon er å ta ett skritt bort fra det. Du kan lese en morsom bok, eller se en komedie på tv'en. Kan du fortsatt samle gode venner og fortelle en morsom vits? Det føles godt med en ordentlig latter, særlig sammen med mennesker en er glad i.

Dette kortet ber deg se humoren i enhver situasjon, og ikke ta livet alt for seriøst. Du kan lette deg selv og stresset du føler med en god latter. Tren og øv på å føle glede, samme hva som skjer rundt deg. Latter og moro er magisk fordi det bringer deg glede inn i ditt liv og i enhver situasjon.

 

LOVE FROM YOUR PARENTS - KJÆRLIGHET FRA DINE FORELDRE

Likegyldig hva, så elsker din mor og fra deg, alt hva de kan

 

Dette kortet forteller deg, at både din mor og far elsker deg, også selv om du kanskje ikke alltid er i stand til å føle deres kjærlighet. Alle viser kjærlighet på forskjellige måter - for eksempel viser noen mennesker, at de holder av deg, gjennom handlinger som ved å gi deg ting eller prøver å hjelpe deg. Andre mennesker utrykker det gjennom ord, som de sier eller skriver. Hvis din mor eller far viser deres kjærlighet på måter som du ikke kan forstå, kan du snakke med dem om dine følelser. Båndet mellom foreldre og barn kan aldri brytes, likegyldig hva. Selv i perioder med vanskeligheter elsker foreldre og barn hverandre dypt. Hvis du fokuserer på denne kjærligheten, vokser den seg enda sterkere og dypere. Denne kjærligheten hjelper også alle til å føle seg bedre og komme lettere ut av det med hverandre.

 

Hvis din mor og far er sinte på hverandre, kan du samtidig elske dem begge like mye. Du behøver ikke velge side. Alle har noe godt i seg, når alt kommer til alt. Gud har lagt kjærlighet inn i hver eneste person. Din kjærlighet over for din mor og far er alltid dyp og sterk, også selv om du ikke ser den ene av foreldrene særlig ofte. Fokuser på det, det er godt for din mor og din far, for det hjelper dem - og deg selv - til å bli så kjærlig som mulig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

071278 Beibifot blir storebror :o)

 

Godt å se at noen andre og stiller opp med sine kunnskaper. Vi liker oss tydligvis her mange av oss.

Har kjempe dårlig samvittighet for mtp som har stillt opp for så si alle her den siste tiden. Snilt av deg ;o)

 

Så får jeg bare håpe på svar da. Ha en strålende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-mpt-

 

kortet kan du se i linken :)

 

to til deg også hehe kortene snakker høyt i dag føler jeg :)

 

brothers and sisters

 

belive in yourself

 

BROTHERS AND SISTERS - BRØDRE OG SØSTRE

For å komme overens med andre, se det gode i dem og det beste inn i dem

 

Noen ganger kan familiemedlemmer være de som stresser hverandre mest, så du blir kanskje sint på eller sårer en bror eller søster (eller en nær venn). I stedet for å krangle med dem, stopp opp et øyeblikk. Kan du se det beste i dem. Klarer du å tenke på et øyeblikk hvor du følte du var fryktelig glad i dem? Ved å tenke kjærlighet og godhet for din bror eller søster, kommer du deg videre. Jo mer umulig og ufrodragelig noen kan være, jo mer kjærlighet trenger de.

 

Når mennesker blir sinte på noen de er glad i, gjør de det ofte fordi de ikke vet hvordan de skal kontrollere det vanskelige i livet sitt. De er kanskje sinte på læreren sin eller sjefen og føler at de ikke får gjort noe med det. Så de tar ut sinnet sitt på mennesker de lever eller bor sammen med, og det inkluderer kanskje deg. Kanskje du gjør det samme mot din familie uten at du er klar over det.

 

Innerst inne, er dere glad i hverandre. Familier har alltid kjærlighet, men noen ganger det gjemt bak sinne. Det føles ikke godt å bli sint på din bror eller søster, selv om du har en god grunn for å bli sint. Kan du tilgi dem i fred? Kan du være den første til å si ”Jeg er lei meg” eller ”Jeg er glad i deg”?

 

Ved å trekke dette kortet, Enhjørningen vil at du skal vite at din bror og søster, eller en venn virkelig trenger din kjærlighet og forståelse akkurat nå. Du har kraften og energien til å hjelpe dem videre.

 

BELIEVE IN YOURSELF! – HA TRO PÅ DEG SELV

Se deg selv gjøre det bra, og det blir bra

 

Dette kortet ber deg om å ha positive tanker og følelser om deg selv. Hvis det er noe du vil ha eller trenger, så hold på visjonen om at dette går bra. Tenk bare positive tanker om deg selv, som ”Jeg kan få det til” og ”Dette er jeg god på”. Jo mer du tror på deg selv, jo bedre vil alt gå.

 

Hvis du forventer suksess, vil du få gode resultater. Men hvis du er redd for å feile, så vil du ikke få glede av dine erfaringer. Du kan få langt mer ut av livet ved å ha tro på deg selv. Hvis noen forteller deg at du ikke vil ha suksess eller ikke får det til, se for deg en stor ’X’, og sett den over ordet og slett det. Ikke la andres ord og negativitet ta fra deg troen på deg selv. I stedet, opptre på en måte som får dem til å endre sin tankegang ved å la dem se hva du virkelig kan.

Å tro menes å lage seg en setning om at ”Ja, dette får jeg til”! Når du har klart bestemt deg for å gjøre det, i stedet for å bare prøve, har du oppgradert situasjonen til å virke.

Det spiller ingen rolle at det er noe nytt du prøver. Det som betyr noe er at du tror selv du kan gjøre det. Hver gang du gjør noe nytt, så lærer du noe og vokser på det. Og du vil takke deg selv for å ha lært deg selv at når du virkelig vil, så får du det til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreasi:)

 

kortet kan du se i linken :)

 

laughter

 

LAUGHTER - LATTER

Du trenger en god latter

 

Du har vært alt for alvorlig og seriøs i det siste og dine følelser er stresset. Det er på tide å lyse opp og se humoren i situasjonen. Det finnes alltid noe å le av. Tenk på det i ett minutt: Hvilken del av ditt liv er som en film, hvilken del er morsom, le av glede er veldig healing (sunt).

Den beste måten å heale en situasjon er å ta ett skritt bort fra det. Du kan lese en morsom bok, eller se en komedie på tv'en. Kan du fortsatt samle gode venner og fortelle en morsom vits? Det føles godt med en ordentlig latter, særlig sammen med mennesker en er glad i.

Dette kortet ber deg se humoren i enhver situasjon, og ikke ta livet alt for seriøst. Du kan lette deg selv og stresset du føler med en god latter. Tren og øv på å føle glede, samme hva som skjer rundt deg. Latter og moro er magisk fordi det bringer deg glede inn i ditt liv og i enhver situasjon.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

maigull -08lengter e/ ny spire

 

kortet kan du se i linken :)

 

(ble to til deg også :)

 

its okay to be different

 

let go of stress

 

ITS OKAY TO BE DIFFERENT - DET ER GREIT Å VÆRE ANDERLEDES

Du trenger ikke være lik alle andre. Du er perfekt som du er

 

Alle liker å bli likt, så det er normalt at du gjerne vil være lik de andre. Du kanskje sammenligner deg selv med andre og føler at du ikke tilhører der. Føler du kanskje at du ikke er like bra som de andre? Dette kortet er her for å fortelle deg at du har spesielle talenter som denne verden trenger.

Du trenger ikke forandre deg for å tilfredsstille andre. Hvis du prøver å være anderledes enn du virkelig er, så vil du ikke være lykkelig og du ville ikke få sanne venner. Hvis din indre stemme forteller deg skal forbedre dine tanker, lære nye ting og ta vare på deg selv, så er du god mot deg selv. Dette vil vise deg veien til ærlige venner som virkelig bryr seg om deg, akkurat sånn som du er.

Så lenge du trives med deg selv, så gjør du det riktige. Den beste måten å gjøre dette på er å være ærlig, behandle mennsker med godhet, hold på det du har lovet og gjør det du må gjøre. Du trenger ikke være perfekt, kle seg i siste mote eller være den mest populære personen. Stol på at Gud har gitt deg det som er ment å være deg, og gjør det beste ut av det du har fått.

 

LET GO OF STRESS - STRESS NED

Ikke ta inn andre mennskers stress, pust det ut..

 

Du har følt deg anspent i det siste fordi folk rundt deg har vært såre og snevre. Dette har fått deg til å tenke at det er deg som stresser dem, mens det i virkeligheten er dem. Dette stresset har en dårlig effekt på deg, sånn at du føler deg sint eller trist. Du har kanskje hatt problemer med å sove. Nå er tiden inne til å gjøre noe med dette.

Stress kan gjøre ting verre, så det er viktig å få det unna. Pust dypt inn store mengder luft og tenk på alle de tingene som gjør deg stresset. Så blåser du tingene ut, og englene og enhjørningene vil ta de med seg til universet hvor alt løser seg. Strekk dine armer og ben så du virkelig føler at stresset går ut av dem også.

Så tenker du på noe som gjør deg glad. Du kan også snakke med en venn, kjæledyr eller dine engler og enhjørninger. Du behøver ikke føle stress, sinne eller tristhet. Du har den styrke til å velge dine tanker og følelser. Enhjørningene håper du vil velge å føle deg gladere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) jeg vil gjerne :) 210779

 

Har ikke fått svart på pm fra deg, men tusen tusen takk :) du er veldig treffsikker på meg :) Hodet mitt fungerer bare ikke for tida, men skal gi tilbakemelding så snart jeg kan :)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor_2012?

 

kortet kan du se i linken :)

 

share

 

SHARE / DELE

Når du deler så gleder du alle

 

Hvis du ønsker deg nye venner så start med å dele med dem. Du kan gjøre dette på mange måter. Du kan f.eks. dele følelsene dine med en person og den vil også dele med deg. Dele følelser gjør ofte at man føler seg mer knyttet til hverandre og står hverandre nær.

En kan også dele ting, har du noe du aldri bruker?

Hvis det er knuter på tråden med en venn eller familie, vær den første til å gi..

Hvis du gir bort gamle ting, vil du oppdage en hemmelighet: Nye ting vil komme til deg, nesten magisk, men sant.

Du kan også dele med en gruppe mennesker. Kanskje du gir en gave bare ved å lytte også.

Det er også viktig å la mennesker få gi deg noe. I vennskap, skal man gi hverandre. La vennene dine dele med deg. Alt du behøver å si er "Takk skal du ha" og gled deg over hvor fint det er å dele med venner og familie.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til meg også det var kjempe hyggelig <3 det stemmer med kortene du gidde meg <3

 

jeg skal sende deg en PM en dag jeg har god tid til deg <3 må desverre komme meg avgårde snart :( men du ser når du får en PM og det blir ikke for lenge til håper å sende en til deg i morgen eller på onsdag :)

 

gleder meg til du skal se nermere på meg ang graviditet :) Tusen takk igjen kjempe stas dette her du ;) ha en ypperlig kveld videre ;)

 

noen ord til deg som jeg fikk opp nå : det resultat du ønsker deg vil komme til deg i nermeste fremtid. ha tolmodighet og tillit og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene :)

 

lykke til kjære deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bettens

 

kortet kan du se i linken :)

 

decide

 

DECIDE - BESTEMME SEG

Tiden er inne for å klargjøre og bestemme seg for hva du vil.

 

Mens livet går sin gang, og du får mer og mer ansvar, og en av de største er ”Hva vil du?” Du står nå overfor noen få forskjellige valg av retninger, som er avhengig av din beslutning. Med andre ord, du må bestemme deg. ”Hva er det neste for meg?”

 

Det er ikke alltid lett å ta avgjørelser. Heldigvis, du har hjelp ”Be universet om hjelp, som om det var en venn du stoler på, familiemedlem eller du kan rådføre deg med en ekspert. Du kan også ”prøve fremtiden” med det menes at du skal lukke øynene og se de forskjellige mulighetene for ditt indre, og noter deg hvordan du føler rundt de forskjellige valgene.

- Hvem gir deg glede?

- Hvilken stemme gir deg følelsen av lykke og trygghet

- Hvilke av de gir deg følelsen av å være til hjelp for deg selv og andre?

 

Velg alltid den som gir deg muligheter til det beste i verden.

Hvis du fortsatt føler du sitter fast, som om det ikke skjer noe så må du gjøre valgene klarere om hva du vil. Valg er magiske, for de får ting til å skje.

Hvis du ikke liker retningen livet ditt tar, kan du eksaminere dine avgjørelser/muligheter for å se om du trenger forandringer. Den beste avgjørelsen vil gjøre deg glad og tilfreds, også menneskene rundt deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av hver og en engel

 

kortet kan du se i linken :)

 

change

 

CHANGE – FORANDRING

Forandringen du går gjennom er positiv for deg.

 

Noen ganger er vi redd for forandringer for da vet vi ikke hva som venter oss i fremtiden. Dette kortet vil at du skal forstå at forandringer du nå gjennomgår er til det beste for deg. Du er på vei inn til et nytt liv. Ikke vær bekymret for fremtiden, for alt kommer til å ende godt.

 

Forandringer kommer, som små biter, fordi du er i ferd med å bli mer voksen. Du liker forskjellige ting nå, i motsetning til når du var yngre. Det er greit for deg med forandringer, fordi det er en del av livet. På samme måte vil familiemedlemmer, venner også forandre seg i det de blir eldre.

Du forlater ting som ikke virker for bra for deg lengre og gir plass for noe nytt. Hvis du føler at venner og familie syntes du oppfører deg annerledes, vil det til slutt føle dere enda nærmere hverandre. Og du vil også få nye venner gjennom disse forandringene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kula 271011

 

kortet kan du se i linken :)

 

healer

 

HEALER

Du har energien til å hjelpe og heale andre

 

Dette kortet forteller at due r en healer som kan hjelpe mennesker og dyr til å føle seg bedre. Du vet allerede hvordan du skal heale på mange måter, og med tiden, vil du lære nye måter gjennom bøker, skoler og personlig erfaring

Ved å trekke dette kortet, blir du bedt om å stole på din energi til å heale. Du er ikke alene om å heale: Ved å være en healer menes at du har et åpent indre hvor kjærligheten kommer gjennom deg – og dermed til andre mennesker, dyr og situasjoner som kan bli bedre med denne kjærligheten.

Spør dine engler om hjelp til ditt healing arbeid. De kan svare dine spørsmål, hjelpe deg under lærerprosessen og guide din healing.

Du kan bruke din healing evne på deg selv også. Jo mer styrke du har i din kjærlighet, jo mer kraftfull er din healing evner. Spør dine engler om å gi deg styrke, og de vil gledelig gjøre det.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvemusen ღ

 

kortet kan du se i linken :)

 

ble to kort på deg også :)

 

one step at a time

 

creative

 

ONE STEP AT A TIME - ET SKRITT AV GANGEN

Små skritt av gangen gjør store drømmer til virkelighet

 

Dette kortet forteller at du har store drømmer, men du vet ikke helt hvordan du skal få gjort de om til virkelighet. Kortet her ber deg holde fokus og ta små skritt av gangen. Hvis du gjør en til to ting hver dag mot din drøm, vil det skje raskere enn du hadde forestilt deg på forhånd.

Du kan ta små skritt for å fullføre et prosjekt. F.eks. er det noe du skal skrive eller rengjøre et rom, hold fokus og skriv en side av gangen, rengjør ett hjørne av gangen. Ikke tenkt på hele prosjektet med en gang, fokuser på en liten bit/del av gangen og begynn med det. Når den første siden er skrevet eller det ene hjørnet er tatt, så kan du begynne på neste liten bit. Sett gjerne av x i kalenderen for tid til dette, og hvor mye du skal ta av gangen. Å ta små skritt av gangen er hemmeligheten til suksess. Du vil bli overrasket hvor mye du egentlig får utført på kort tid ved å roe ned og ta litt og litt av gangen.

Sett av litt tid, tenk på drømmen/prosjektet ditt, visualiser slutten og noter hvilke følelser du får. Spør englene "Hvilket skritt skal jeg ta akkurat nå for å virkeliggjøre dette?" Noter ned følelser, tanker, ord eller bilder som kommer din vei. Mottar du sterke positive beskjeder om å gå i gang, gjør det!

Husk at hvert stort stykke arbeid eller drøm blir virkelig ved å ta små skritt av gangen..

 

CREATIVE – KREATIVITET

Tegn, mal og tenk på en krativ måte

 

Du er en kreativ person, med det menes at du liker å uttrykke dine følelser på en kunstnerisk måte. Det betyr ikke at du behøver å lage perfekte kunstverk. Det som betyr noe er at du utrykker deg kreativt.

Dette kortet ber deg bruke mer tid på dine kreative sider. Gjør noe som for eks: male, tegne, synge, danse eller kle deg i kostyme, skriv en historie eller ta bilder.

Kreativiteten hjelper deg til å se verden med nye øyne eller nye veier. Du vil oppdage utrolige nye detaljer hver dag i livet ditt og se farger som du aldri har lagt merke til før. Kreativitet gir deg også ideer til å gjøre ting på en annen måte, dette gjelder både i arbeid og lek.

Å gjøre de samme tingene hver dag, gir deg for mye rutiner som igjen gjør deg stresset og stress kan føre til tristhet og trøtthet i følelsene dine. Den beste måten er å tenke kreativ og gjøre ting på forskjellige måter. Det betyr ikke så mye hva du gjør så lenge du gjøre det på en kreativ måte

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 snart 3 barns mamma<3

 

kortet kan du se i linken :)

 

water

 

WATER - VANN

Drikk mer vann og spis vannholdig mat, som friske frukt og grønnsaker

 

For å føle seg godt tilpass har din kropp brukt for å få vann og mat, som inneholder vann, som f.eks. frukt og grønnsaker. Dette kortet ber deg om å drikke mye mer vann som en metode til å fyre opp din energi. Når din kropp ikke får vann nok, kan du føle deg trett og ikke være i stand til å tenke klart. Så ta en flaske vann med deg og drikk ofte.

 

Når du drikker vann og spiser frukt og grønnsaker, får du mye mer energi og føler deg gladere. Hold deg vekk fra mat som inneholder sukker. Selv om sukker smaker godt, så legg merke til, hvordan din kropp føles, etter at du har spist det. Du vil oppdage, at din kropp blir trett kort etterpå, når du har spist matvarer tilsatt sukker. En bedre måte å nyte denne smaken på er å spise modne frukter.

 

Dette kortet betyr også at svømming eller bading i vann vil få deg til raskere å føle deg glad. Du kan også be over ditt drikkevann og din mat, og bønnene vil gjøre måltidet ennu mer sundt og velsmakende.

 

Ved å spise frukt og grønnsaker, samt drikke vann vil din hud komme til å se godt ut og du vil føle deg godt, og andre mennesker vil spørre deg om hva din hemmelighet er!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zassy☆ send meg en pm så kan vi se mer på ting og tang :)

 

kortet kan du se på linken, ble to på deg også :)

 

hello and good-bye

 

pets

 

HELLO AND GOOD-BYE - HEI OG HADE BRA

Du vil snart se at denne forandringen gjør ting bedre

 

Ditt liv er i forandring, og dø føler du kanskje ikke har allverden av kontroll. Så blir du plutselig trygg og tatt vare på i denne forandringen. I løpet av livet vil du oppleve mange endringer. Når du sier farvel til noe gammelt og velkommen til noe nytt , så lærer du at endringer er en del av en livssyklus og noe som skjer i alle menneskers liv.

Du føler kanskje tristhet når du tar farvel med noe, og du føler kanskje en redsel for hva fremtiden vil bringe deg. Dette kortet forteller deg at nye venner vil komme inn i livet ditt. Du er ikke alene, du vil alltid ha gamle venner og familien som er glad i deg rundt deg. Så vær så snill fortell dem om endringen som skjer. Endringer hjelper deg til å bli kvitt ting som har "gått ut på dato". Når du sier farvel og legger det bak deg, tar du vare på erfaringen og tar det med i ditt hjerte. Disse skattene vil du alltid ta med deg videre i livet. Ta i mot det nye som kommer til deg; mennesker, steder og muligheter. Det er ikke noe å frykte for deg i fremtiden, det er lykke, noe stort og masse moro.

 

 

PETS - KJÆLEDYR

Du elsker og forstår dyr

 

Dyr elsker deg. De vet at du forstår deres spesielle stemme, og at du respekterer dem og deres behov. Dine kjæledyr elsker deg særlig høyt, og de påskjønner det veldig, når du gir dem ekstra tid og oppmerksomhet.

Dette kortet er et budskap fra alle dyr og dine egne kjæledyr, for å fortelle deg, hvor meget de verdsetter deg. Tilbringer mer tid sammen dyrene, for de hjelper deg med å føle en slags kjærlighet, som er trygg og god. Dyr hjelper deg også med at leke og ha det gøy. Så gå en lang tur med din hund (eller naboens) kose med en geit, gi mat til noen ville fugler eller børst din lille dyrevenn. Og sørg for å gi ditt kjæledyr friskt vann og mat hver dag.

Dette kortet forteller også, at du kan arbeide med dyr, enten i skolen eller som arbeid. Du vil bli meget tilfreds med og føle godt etterhvert arbeid, som dreier seg om å studere eller hjelpe dyr.

Det kan også være et budskap fra kjæledyret som har gått bort. De ønske at du skal vite, at de er lykkelige i Himmelen og at de stadig elsker deg meget høyt. Instill sansene på å føle kjærlighet fra de kjæledyr nå og vit at de vil elske hverandre for evig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibifot blir Storebror

 

vi er mange her, men de fleste av oss har nok pauser innemellom, det tar mye energi og noen ganger blir det bare nok, i hvertfall for meg :) jeg har vært av og på her i noen år, er ferdig med babyene jeg skal ha, men koser meg her for det :))

 

kortet kan du se på linken :)

 

share

 

SHARE / DELE

Når du deler så gleder du alle

 

Hvis du ønsker deg nye venner så start med å dele med dem. Du kan gjøre dette på mange måter. Du kan f.eks. dele følelsene dine med en person og den vil også dele med deg. Dele følelser gjør ofte at man føler seg mer knyttet til hverandre og står hverandre nær.

En kan også dele ting, har du noe du aldri bruker?

Hvis det er knuter på tråden med en venn eller familie, vær den første til å gi..

Hvis du gir bort gamle ting, vil du oppdage en hemmelighet: Nye ting vil komme til deg, nesten magisk, men sant.

Du kan også dele med en gruppe mennesker. Kanskje du gir en gave bare ved å lytte også.

Det er også viktig å la mennesker få gi deg noe. I vennskap, skal man gi hverandre. La vennene dine dele med deg. Alt du behøver å si er "Takk skal du ha" og gled deg over hvor fint det er å dele med venner og familie.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☆ღAskepott snart3barnsmor ღ☆

 

kortet kan du se på linken :)

 

decide

 

DECIDE - BESTEMME SEG

Tiden er inne for å klargjøre og bestemme seg for hva du vil.

 

Mens livet går sin gang, og du får mer og mer ansvar, og en av de største er ”Hva vil du?” Du står nå overfor noen få forskjellige valg av retninger, som er avhengig av din beslutning. Med andre ord, du må bestemme deg. ”Hva er det neste for meg?”

 

Det er ikke alltid lett å ta avgjørelser. Heldigvis, du har hjelp ”Be universet om hjelp, som om det var en venn du stoler på, familiemedlem eller du kan rådføre deg med en ekspert. Du kan også ”prøve fremtiden” med det menes at du skal lukke øynene og se de forskjellige mulighetene for ditt indre, og noter deg hvordan du føler rundt de forskjellige valgene.

- Hvem gir deg glede?

- Hvilken stemme gir deg følelsen av lykke og trygghet

- Hvilke av de gir deg følelsen av å være til hjelp for deg selv og andre?

 

Velg alltid den som gir deg muligheter til det beste i verden.

Hvis du fortsatt føler du sitter fast, som om det ikke skjer noe så må du gjøre valgene klarere om hva du vil. Valg er magiske, for de får ting til å skje.

Hvis du ikke liker retningen livet ditt tar, kan du eksaminere dine avgjørelser/muligheter for å se om du trenger forandringer. Den beste avgjørelsen vil gjøre deg glad og tilfreds, også menneskene rundt deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☥ Liv ☥ det går fint vet du vennen, ikke stress med det jeg vet hvordan ståa er :)))) og jeg er her jeg vet du!! klem

 

kortet kan du se på linken :)

 

ble jammen tre kort på deg her, stokken spant helt vill i hendene mine hehe

 

grandparent

 

love

 

simplicity

 

GRANDPARENT - BESTEFORELDRE

Du har et spesielt bånd til dine besteforeldre som aldri vil forsvinne

Dette kortet vil at du skal vite at dine besteforeldre er utrolig glad i deg. Du har et spesielt bånd til din bestemor eller bestefar (eller begge), og de har veldig lyst til å hjelpe deg nå. Samme hva, du og dine besteforeldre vil alltid ha dette samholdet/kontakten i kjærlighet. Dere vil alltid være glad i hverandre og hjelpe hverandre, selv om dere er langt fra hverandre. Grunnen er at dette spesielle båndet som dere deler - reiser hvor som helst, selv fra himmelen.

Din kjærlighet gjør dine besteforeldre veldig lykkelig. Han eller hun er også veldig stolt av deg, de har lyst til hjelpe deg og oppdage dine skulte talenter. Hvis du ønsker hjelp fra dine besteforeldre så er det bare å spørre. Du kan be om hjelp til å holde en stille konversasjon, ved å skrive et brev eller spørre direkte. Dine besteforeldre vil gjøre alt som står i deres makt for å hjelpe deg, og sansynligvis vil du få mer hjelp enn du klarer å tenke deg.

Den beste måten du kan hjelpe dine besteforeldre på er å ta vare på deg selv og at du har det bra. Ta godt vare på deg selv, gjør de riktige tingene og du vil fortsette å gjøre dine besteforeldre veldig stolt av deg på alle måter.

 

LOVE - KJÆRLIGHET

Det svaret du søker er kjærlighet

 

Dette kortet ønsker at du forteller deg det simpleste og dog det mest kraftfulle svar, du søker. Det er kjærlighet - ren kjærlighet. Gudommelig kjærlighet, healende kjærlighet.

Du kan heale din nåværende situasjon ved å være mer kjærlig over for andre. Du kan fortelle dem "Jeg elsker deg". Selv det å ha kjærlige følelser over dfor den andre personen er en kraftfull måte å heale dem og forholde seg til dempå. Du kan sende kjærlighet til noen som er i nød, ved å se og føle kjærlighet, som kommer fra ditt hjerte og går til den andre person.

Du er også kallet til å lære andre om kjærlighet. Du kan gjøre dette på mange forskjellige måter. Du kan snakke, skrive, synge om det. Du kan tegne, fotografere eller male et bilde, som viser kjærlighet.

 

Du kan få noen til å le for å åpne deres hjerter eller inspirere dem gjennom ditt eksempel ved å leve et liv i kjærlighet.

Dette kortet kan betyde, at en annen person virkelig elsker deg, men ikke vet, hvordan han eller hun skal vise eller fortelle deg om disse følelsene. Innlevelse er en del av kjærligheten, og det innebærer å være åpen over for andre mennesker forskjelligheter.

 

 

SIMPLICITY - ENKELHET

Legg din energi i det viktige og unlat det overføldige

 

Dette kortet sier, at tingene er blitt for kompliert for deg den siste tiden. Det er på tide å trekke deg tilbake og fokusere på det, du er sikker på. For eksempel, hva du ønsker deg egentlig? Hva ved du, at du ikke ønsker? Det er grundlaget, som vil hjelpe deg med å besvare større spørsmål senere.

Du har også trukket dette kortet, fordi det er behov for å rense opp i den del av ditt liv - hva som er i din tilværesle, et skapt eller rotete forhold. Når du renser rommet omkring deg, føles ditt sind mer klart og fokusert. Din energi har blitt større.

Dette kortet betyr også, at du kanskje prøver for hardt på et prosjekt. Du har brugt for å legge din energi i den grunnleggende del av det. Fokuser på de enkle områder, og de kompliserte vil klare seg selv

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norcathy

 

kortet kan du se i linken :)

 

talk about your feelings

 

TALK ABOUT FEELING / SNAKK OM FØLELSER

Dette kortet forteller at du holder noen følelser inni deg som trenger å få komme ut.

 

Hvis snakker eller skriver ned dine følelser så kan det være lettere å forstå dem.

Noen ganger vet du ikke hva du føler før du har fortalt det høyt

 

Det er ikke helsemessig bra å holde inne sterke følelser, som sorg og sinne. Finn en person som du stoler på, som vil høre på deg, familie eller andre. La personen vite at du trenger en å snakke og fortell dem hva du har behov for, eks:

- at du vil de bare skal lytte, du ønsker ikke råd

- trenger trøst og støtte

la dem vite hva du trenger

 

Hvis du ikke har noen å snakke med, eller du føler det blir for privat og du ønsker ikke å dele det med noen, så kan du skrive det ned.

Du kan også snakke med englene eller med enhjørningen. De vil høre på med kjærlighet og hjelpe deg å finne de riktige svarene.

 

Når du deler vil alle føle glede

Hvis du har lyst på nye venner, start med å dele. Du kan gjøre dette på mange måter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...