Gå til innhold

trekker orakel kort for den som ønsker det i kveld :) enhjørningsorakel kort:)


Gjest

Anbefalte innlegg

minius

 

kortet kan du se i linken :)

 

definitely yes

 

DEFINITLY YES - DEFINITIFT JA

Svaret på spørsmålet ditt er et sterkt JA

 

Det du spør om vil skje, bestem deg for å holde positive tanker. Du kan bringe det nærmere og raskere deg ved å bestemme deg for å rette oppmerksomheten til tanker, følelser, ord, eller visjoner som hjelper deg til å repetere dette. Når ditt indre veileder deg til å gå til handling, så er det viktig at du gjør dette. For eksempel, hvis du har sterke følelser rundt å kontakte en bestemt person, gjør det! Dine engler vil veilede deg så du handler riktig og positivt både for dem og deg selv.

Dette kortet ber deg sette til side bekymring og frykt, og ber deg føle deg sikker på at dette vil få en positiv slutt. Dine ønsker vil komme til å skje og sansynligvis på en enda bedre måte enn du hadde forestilt deg på forhånd.

Tenk deg at drømmen allerede har gått i oppfyllelse, bruk ditt indre og dine følelser for å gjøre dette. Du trenger bare å fylle deg med styrke og håp, å gå til handling når du får beskjed.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen hjertelig takk for fine kort :) Det første traff så bra akkurat nå..det andre kjente jeg meg ikke så mye igjen i. Sendte deg en pm med tilbakemelding også :) Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk WhiteLilymedtreknopper :) har hørt fra flere att det er noe spesielt med hendene mine, men vet ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ღdrømmer.om.en.babyღ 8 pp

 

kortet kan du se i linken :)

 

kom to kort på deg ;)

 

water

 

true

 

WATER - VANN

Drikk mer vann og spis vannholdig mat, som friske frukt og grønnsaker

 

For å føle seg godt tilpass har din kropp brukt for å få vann og mat, som inneholder vann, som f.eks. frukt og grønnsaker. Dette kortet ber deg om å drikke mye mer vann som en metode til å fyre opp din energi. Når din kropp ikke får vann nok, kan du føle deg trett og ikke være i stand til å tenke klart. Så ta en flaske vann med deg og drikk ofte.

 

Når du drikker vann og spiser frukt og grønnsaker, får du mye mer energi og føler deg gladere. Hold deg vekk fra mat som inneholder sukker. Selv om sukker smaker godt, så legg merke til, hvordan din kropp føles, etter at du har spist det. Du vil oppdage, at din kropp blir trett kort etterpå, når du har spist matvarer tilsatt sukker. En bedre måte å nyte denne smaken på er å spise modne frukter.

 

Dette kortet betyr også at svømming eller bading i vann vil få deg til raskere å føle deg glad. Du kan også be over ditt drikkevann og din mat, og bønnene vil gjøre måltidet ennu mer sundt og velsmakende.

 

Ved å spise frukt og grønnsaker, samt drikke vann vil din hud komme til å se godt ut og du vil føle deg godt, og andre mennesker vil spørre deg om hva din hemmelighet er!

 

TRUE/SANNHET

Svaret er ja, det du spør om er sant

Dette kortet vil at du skal forstå at det er riktig det du har tenkt rundt en spesiell situasjon. Du viste allerede sannheten, og det er noe alle vet, dypt inn i hjertet sitt.

 

Ta denne stunden og føl fra ditt indre hva som blir fortalt deg, i/om denne situasjonen. Ditt indre vet også sannheten og den vil fortelle deg det bare du stopper opp og lytter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KVELDENS SISTE :)))))

 

snartbaby?

 

kortet kan du se i linken :)

 

imagine

 

IMAGINE - TENK DEG

Hva vil du se, føle, tenke og høre hvis alle dine ønsker gikk i oppfyllelse?

 

Når du tenker/fantaserer at drømmene dine går i oppfyllelse, hjelper du til at det skal skje. Dette kortet ber deg tenke på ønske ditt og virkelig ønske det av hele ditt hjerte, og fantasere at det går i oppfyllelse. Så lukker du øynene og noterer hva du føler i kroppen din - spenning, glede, nervøsitet eller noe annet? Kjenner du iling noen steder i kroppen din? Hva ellers føler du? Noter ned hva du ser når du fantaserer, hva slags mennesker ser du, farger og ting? Hva ser du at du selv gjør, andre ting?

Deretter lytter du etter hvilke ord du hører i tankene dine. Hva er det du hører?Hva tror du det betyr?I dette øyeblikket, fokuser på dine tanker mens du tenker på drømmen din. Har du noen ideer? Andre ting du tenker på?Når du fantaserer at din drøm går i oppfyllelse og noterer følelser,anker, ord og visjoner, så hjelper du til at det skal skje. Dette er kraften fra menneskets fantasi. Noen ganger det kaldt styrke. Du blir kanskje overrasket når det blir virkelighet og kanskje bedre enn du hadde fantasert om. La deg selv se alle mulige vakre drømmer og ønsker. Og ha styrke og tro på at de vil gå i oppfyllelse på en måte som går langt forbi din største fantasi.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du ville trekke kort på meg! :-)

 

Kortet passer perfekt. Vi har bestemt oss for å flytte til min manns hjemsted i sommer og eneste vi vet sikkert er at han har jobb. Det gjør meg kjempe usikker for eg vet ikke hva eg har i vente. Det blir masse forandringer med ny jobb, nytt hus, ny barnehage og eldstemann som skal begynne på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så spennende En av hver og en engel! det er litt som her hos meg det, vi flytter til storbyen fra bygda og her har ingen av oss jobb, men jeg har studieplass, eldste skal på skolen og de to små får sikkert ikke bhgplass på ett år :o litt skummelt, men det er en mening bak alt, så det går seg nok til for både dere og oss :)

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertlig takk :))) her går d så tårene triller. De kortene traff virkelig :) gode påminnelser :)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg håper du har tid til meg, jeg trenger virkelig råd! Er gravid med nr 3. men dette er 11. svangerskap!

Jeg har mistet mange ganger, både seint og tidlig.

Denne gangen hadde jeg lyst til å gå til fødselen starter selv, og ikke bli satt igang som jeg har med de to andre. Men jeg klarer ikke å gå over termindato, da blir jeg så redd..

Kan du se hva jeg rådes til? Jeg er så fortvilet!!

 

020979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk WhiteLily. Dette var spennende, da jeg er en person som liker og holde på med håndarbeid og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kan du trekke på meg???

 

Kan gi deg kort tilbake om du vil...

 

er født 03.11.83

 

lurer bare på hvordan fremtiden blir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.. Sitter her med tårer i øynene nå for dette var rett på spikeren... Huff, men slik er det.. Takker igjen for en oppvekker..

Nå hjalp du meg til å innse at jeg fortjener bedre og jeg vet akurat hva jeg skal gjøre...

 

Håper på en god natt i natt og tusen tusen takk...

 

DU var til stor hjelp for meg i dag:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært spennende om du ville trekt et kort for meg:)

 

Jeg er født 150576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...