Gå til innhold

trekker orakel kort for den som ønsker det i kveld :) enhjørningsorakel kort:)


Gjest

Anbefalte innlegg

alt jeg trenger da er fødselsdato og nick, så trekker jeg et kort på deg og da får du ett råd for tiden som kommer :)

 

kommer på når ungene er i seng og trekker kort for de som måtte ønske det!!

 

skal lage en spå trå en dag også, men mangler litt energi til det enda, vært mye sykdom på de tre søte små og mange valg jeg må ta for tiden fremover :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Så gøy, men du må tenke litt på deg selv også og hvile så mye du kan, vist du orker og legge ett kort på meg så hadde det vært kjempe gøy men tenk nå litt på deg selv også :-)

 

160572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg :D

 

hvis du har tid og overskudd så er jeg også her ;)

hehe hvis du vil så kan jeg se på deg også men vet ikke om jeg får sjangs ikveld men jeg kan prøve å komme meg innpå ikveld :)

 

fdt: 300388 :)

 

klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håp_84

 

i linken kan du se kortet :)

 

best friends

 

BEST FRIEND – BESTE VENNER

Gode venner holder sammen, uansett

 

Dette kortet sier at du trenger å være sammen med venner. Kanskje du har hatt en krangel med din venn, eller en av dine trenger noe ekstra oppmerksomhet. Sett av litt tid i dag til å ta kontakt med denne personen og del følelsene med hverandre. Tiden du setter av er en stor gave til dere begge. Det hjelper deg kanskje til å komme enda nærmere.

 

Noen ganger føler du deg kanskje alene i verden. I denne stunden, husk at du alltid har englene med deg. Be dem om å hjelpe deg med venner. Englene kan bringe nye venner inn i livet ditt som du virkelig liker. Enhjørningen kan også hjelpe deg til å føle deg bedre når du er lei deg eller alene. Alt du trenger å gjøre er å tenke på englene og de vil hjelpe deg på rett vei.

 

Alle trenger vi venner, og bruke tid på dem er måten å bli beste venner på. Så gå ut og møte mennesker. Snakk om dine følelser, spill et spill, le, gå en tur, spis lunsj sammen eller sitt og se skyer gå forbi. Uansett hva du gjør, så er det flott å gjøre det sammen med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selzo

 

i linken kan du se kortet:

 

hello and good-bye

 

HELLO AND GOOD-BYE - HEI OG HADE BRA

Du vil snart se at denne forandringen gjør ting bedre

 

Ditt liv er i forandring, og dø føler du kanskje ikke har allverden av kontroll. Så blir du plutselig trygg og tatt vare på i denne forandringen. I løpet av livet vil du oppleve mange endringer. Når du sier farvel til noe gammelt og velkommen til noe nytt , så lærer du at endringer er en del av en livssyklus og noe som skjer i alle menneskers liv.

Du føler kanskje tristhet når du tar farvel med noe, og du føler kanskje en redsel for hva fremtiden vil bringe deg. Dette kortet forteller deg at nye venner vil komme inn i livet ditt. Du er ikke alene, du vil alltid ha gamle venner og familien som er glad i deg rundt deg. Så vær så snill fortell dem om endringen som skjer. Endringer hjelper deg til å bli kvitt ting som har "gått ut på dato". Når du sier farvel og legger det bak deg, tar du vare på erfaringen og tar det med i ditt hjerte. Disse skattene vil du alltid ta med deg videre i livet. Ta i mot det nye som kommer til deg; mennesker, steder og muligheter. Det er ikke noe å frykte for deg i fremtiden, det er lykke, noe stort og masse moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selzo

 

i linken kan du se kortet:

 

hello and good-bye

 

HELLO AND GOOD-BYE - HEI OG HADE BRA

Du vil snart se at denne forandringen gjør ting bedre

 

Ditt liv er i forandring, og dø føler du kanskje ikke har allverden av kontroll. Så blir du plutselig trygg og tatt vare på i denne forandringen. I løpet av livet vil du oppleve mange endringer. Når du sier farvel til noe gammelt og velkommen til noe nytt , så lærer du at endringer er en del av en livssyklus og noe som skjer i alle menneskers liv.

Du føler kanskje tristhet når du tar farvel med noe, og du føler kanskje en redsel for hva fremtiden vil bringe deg. Dette kortet forteller deg at nye venner vil komme inn i livet ditt. Du er ikke alene, du vil alltid ha gamle venner og familien som er glad i deg rundt deg. Så vær så snill fortell dem om endringen som skjer. Endringer hjelper deg til å bli kvitt ting som har "gått ut på dato". Når du sier farvel og legger det bak deg, tar du vare på erfaringen og tar det med i ditt hjerte. Disse skattene vil du alltid ta med deg videre i livet. Ta i mot det nye som kommer til deg; mennesker, steder og muligheter. Det er ikke noe å frykte for deg i fremtiden, det er lykke, noe stort og masse moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...