Gå til innhold

Bare for moroskyld: Hva er det dummeste du noen gang har kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte også leksikon for noen år siden, har alltid ønsket meg det, for jeg kan sitte og lese i dem og lære masse nytt, så nå står de i biblioteket og kanskje er de utdatert på grunn av internett, men jeg angrer ikke på kjøpet! :)

Skrevet

Tjaaaaa,... kjøpte en kjempefin bukse i en for liten størrelse, og hadde som mål å komme inn i den... Men nå er jeg lengre unna det målet enn noensinne :P

Skrevet

Spraytan-sett (veldig fancy, men både jeg og badet ble oransje...)

Mopp fra TV-shop (for der får man kvalitet...)

Diverse slankeprodukter (ønsketenkning... som om ikke det ville vært allment kjent om det fantes noe som faktisk VIRKER...)

Skrevet

Kul tråd!! :))

Av det dumme jeg har kjøpt, må det dummeste være en kombinert kaffetrakter/toastjern og eggekoker. (ALT i en maskin!)

Kaffen ble jo aaaldri ferdig, toasten ble aaaaldri hard og eggekokeren prøvde jeg aldri.

Hahahaha teit!

Skrevet

Hehehe....ler så jeg dauer!

Helikopter fra netthandelen har vi også, men husbonden synst det var helt genialt og leker fremdeles med det iblant....

Mitt værste kjøp bortsett fra klær må det være ett sånn sett for selvbleking av tennene til 5-600 kr. Funket ikke. Ellers har jeg kjøpt ett algemiddel for hvite tenner som heller ikke funket.....

Men altså, jeg får ALLTID lyst til å kjøpe ting på postordre, tv-shop og netthandelen jeg....men gjør det heldigvis nesten aldri!

Skrevet

kjøpte først en x box 360, liker og spille, men den ble vel brukt 1-2 ganger så solgte vi den, så kjøpte vi playstation for det virket bedre og jeg ønsket meg singstar så det kunne bli litt morsomt på fest innimellom, men den solgte vi også. Så blir ikke noe sånt igjen. Fant ut det holder med pc.

Skrevet

Hahaha! jeg ler så jeg griner av den videoen!!! det beste er nå en person tar den på når hun sitter på en benk og de ved siden av ikke reagerer. hadde noen tatt på seg den ved siden av meg hadde jeg slitt med å holde masken, hahaha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...