Gå til innhold

Trenger råd! Vet ikke hva jeg skal gjøre!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja.. Nå har jeg funnet ut at jeg er gravid. Er i 5'te uke.

Saken er slik at jeg ønsker å beholde, men det gjør ikke samboeren min. Han har ikke barn fra før og mener at han er for ung til å få et barn nå. Han sier også at han absolutt er ikke klar for å bli far.

Og situasjonen + tidspunktet er helt feil å få barn på. MEN jeg vet ikke om jeg klarer å ta abort. Dette gjør meg svært vondt!

Så... Hva gjør jeg?

Fortsetter under...

hei,

kanskje dette er litt sent å si, men var litt i samme situasjon selv. Barnefaren ville at jeg skulle ta abort men jeg klarte ikke å gjøre det for da hadde jeg gjort det for han og jeg hadde mest sannsynlig kommet til å hate han for det og da er jo forholdet vekk uansett. Tenk på hva du vil uavhengig av forholdet. Amathea hjalp meg veldig med å sortere tankene mine og få meg til å skjønne hva faktisk jeg ville.

lykke til hvertfall :) jeg er kjempeglad for jeg valgte å beholde men barnefaren sa takk for seg og egentlig så er jeg glad til :)

Hvis du ønsker å beholde, så gjør det. Det er ditt liv, din kropp og ditt valg - og det må du leve med resten av livet. Hvis mannen din elsker deg høyt nok så vil han bli selv om han protesterer nå. Går han er han ikke verdt å samle på uansett.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...