Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Baderomsinnredningen er hvit, så alt er sort og hvitt. Badet er 17 kvm.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Kanskje få inn noen litt duse farge? krukker med blomster, handkler, gardine osv
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Hvilke farger er fine til sort og hvitt da? Jeg liker f.eks pudderrosa, er det fint? Det er bare ett lite vindu uten innsyn så jeg tenkte kanskje å ikke ha gardin der. Hi
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Hvis du liker den fargen, så synes jeg at du skal ta den fargen Er ingen interiørekspert jeg, men jeg tar de fargen jeg liker Hemmeligheten er vel å ikke blande så mange farger, men holde seg til en eller to som matcher
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Håndklær i brunt i forskjellige nyanser, fra beige til mørkebrunt, og noen i skogsgrønt. Kjøp også mørke brun tannbørstekopp og såpedispender til vasken, og skogsgrønne matter.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Vi har også sorte og hvite fliser, jeg har valgt å innrede badet med mørkt trefarga møbler og røde håndklær og diverse andre småting i rødt. Ser stilrent og fint ut
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Takk for svar! Jeg klarer ikke å syns at brunt og sort harmonerer.. Rødt er en farge jeg ikke kan fordra.. Flere? Hi
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Sort og brunt blir fint det, om du kjøper i forskjellige nyanser. At du legger de lyseste håndklærne innat det sorte og bygger opp brunfargen til det mørkeste havner på toppen. Så vil det grønne gjøre et lite skjær i det mørke. Det blir veldig bra. Men om du ikke har tro på det, kan det være det samme ) Du må jo like det selv. Hilsen Interiørkonsulent.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Vi har koksgrå fliser på gulvet og hvite flis "plater" på veggene. Hvit innredning/klosett. Jeg myka opp med lys turkis matte,skittentøyskurv og håndklær
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Grønne planter myker veldig opp. Siden ikke det er mye dagslys, så kan du eventuelt bruke silkeplanter. Farger på håndklær og slikt kan du velge som du vil. Det meste går til sort og hvitt. Men for å få et varmere inntrykk så ville jeg holdt meg til farger som rødt ( vet du ikke liker det), orangetoner, varme lillafarger, rosa osv. Kjøp eventuelt et håndklestativ som er frittstående slik at det gjør litt utav seg i rommet. Dusjforheng eller sånne wallstickers som kan festes på dusjvegger, og litt småting hist og her som bryter med det kalde ogharde inntrykket svart og hvitt gir.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #11 Skrevet 6. mars 2011 Tusen takk for svar! Likte idèen med hånklestativ og grønne planter. Hvilke planter "overlever" på et bad uten for mye dagslys? Hva tror du som undertegner som "interiørkonsulenten" om lilla eller rosa som farge på tilbehør? Hadde blitt veldig glad om dere også ville svare på innlegget mitt om pergogulvet og de mørke møblene! Hi
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #12 Skrevet 6. mars 2011 Would increase White accessories, lots of White towels, White curtains, White towels. You can use diffent shades of White, but you shouldn't introduce another colour. Stick with White but White soft mateals, on the floor and hung up. Plants in bathrooms and toilets is bad feng shui.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #13 Skrevet 6. mars 2011 Da blir det jo akkurat like kaldt som det er nå? Hva menes med at planter på baderom og toalett er "bad feng shui"? Hi
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #14 Skrevet 6. mars 2011 Ungkarstrøst ( er det en aspidistra tro?) Fredslilje Ficus Ali Vindusblad eføy Sikkert mange andre også. Hvis du har småbarn så vet jeg at ihvertfall et par av disse er giftige, så pass på
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #15 Skrevet 6. mars 2011 Takk, men da spør jeg: hvilke er IKKE giftige? Tar ikke sjansen på giftige planter med 1-åring i hus. Hi
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #16 Skrevet 6. mars 2011 Lilla er også en flott farge som kan benyttes, men da må du ikke kjøpe knæsjLilla. Da burde du kjøpe duse lillafarger. Rosa burde du holde deg unna når det kommer til bad, eller blande det inn i lillaen. Du burde ikke bruke rosa som hovedfarge på badet ditt når du har sort som grunnfarge. Interiørkonsulenten
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #17 Skrevet 6. mars 2011 Takk for svar interiøskonsulenten! Da prøver jeg på en dus lillafarge på tilbehøret. Og litt planter. Hi
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #18 Skrevet 6. mars 2011 Vårt bad er i hvitt/sort og grått. Vi frisker opp med grønne planter. Hilsen Interiørarkitekt.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #19 Skrevet 6. mars 2011 Hvilke farger har dere på håndklær da? Hi
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #21 Skrevet 6. mars 2011 Ville gått for hvit badematte, hvite handklær, hvit såpedispenser/tannbørsteglass osv. Hvite møbler (hyller, stol, benk, speil, kommode o.l) dersom du skal ha det. Så myker du det litt opp med noen detajer i lyselilla, om du ønsker å ha farge på badet+noen grønne planter. Dersom en del av handklærne dine skal ligge synlig i en hylle eller noe så kan du ha noen hvite og noen lyselilla. Sjelden det skal så mye til av en farge for å friske opp litt. Viktig å ikke overdrive. Et bad er penest når det ser pent og ryddig ut, uten altfor mye dill dall. Skal google litt å se om jeg finner noe inspirasjonsbilder til deg, så du kan se hva jeg mener:) Dersom du er usikker på hvilken farge du vil gå for så er jo lyseblått også en frisk farge. Er ikke enig med "interiørkonsulenten" i at lyserosa ikke passer inn på badet deres, selv om jeg ikke er så begeistret for fargen selv.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #22 Skrevet 6. mars 2011 Ja, enten litt rosa elementer, dusjforheng, såpeskåler, håndklær osv. Eller, litt sånn natur-stil, med tre og naturfarger, strå i en krukke, litt naturstein fra fjæra, og brun og beige toner påp tekstilene. Eller evnt littt chabbychic-stil, retro/hytte, med gamle ting og gjenstander, og duse farger, men også noen sterkere, men likevel litt dempet. Som blågrønngrå osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå