Gå til innhold

Er det flere som strikker mens dere venter på å bli gravide? :o)


Babysyk85

Anbefalte innlegg

Hei zassy: Ja, han har en bror som ble pappa ved nyttår. Trodde det skulle være til hjelp for oss, særlig siden niesa er kjemperolig og sover hele natten. Han syns det er veldig stas å være onkel og han leker med mine nevøer også. Får bare smøre meg med masse tolmodighet. Tenk at vi egentlig skulle prøve samtidig! Rart å tenke på. En side av meg har tro på at samboer vil prøve til høsten, på den andre siden har jeg på følelsen av at han ikke blir klar. Tror ikke det hjelper å snakke noe mer med han om det heller.

 

Jeg har et "strikkedillema": Begynte å strikke på bølgeteppet mitt igår. Har strikket opp ett nøste, og da målte det 15 cm, teppe skal bli 80 cm og man skal bruke 5 nøster. I oppskriften står det pinne nr 3,5 men det hadde jeg ikke, så jeg bruker 3. Jeg strikker nok litt stramt, selv om jeg prøver å skjerpe meg. Nå lurer jeg veldig på om jeg skal rekke opp alt og begynne på nytt på pinne 3,5. Er jo kjedelig det også. Men det haster jo ikke akkurat å bli ferdig, for teppe skal jeg beholde sev.

 

Jeg skal nyte solen jeg også, før jeg drar på jobb :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...