Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Hvor sikker er den, og er det noen av dere som har blitt gravid selv om dere har tatt den? Tok den dagen etter sex. Føler jeg har fått samme symptomer som sist jeg var gravid.. Håper at det ikke stemmer.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Søsteren min tok en for 9 år siden og den virka ihvertfall ikke. Hun har i dag en datter på 8 år. Hun tok den innen den tidsfriste hun skulle.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Både en venninne av meg og søstra mi ble gravide til tross for angrepillen. Har man eggløsning når man har samleie, så er nok ikke virkningen av pillen like bra.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Huff, dette hørtes ikke helt lovende ut. Får vente et par dager til, så tar jeg en test :/
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Jeg ble gravid selv om jeg tok angrepillen dagen etter samleie, så den fungerer ikke alltid!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Har også en venninne som tok den innen fristen, men ble gravid likevel, så den pillen er ikke mye til å stole på
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Ble gravid etter å ha tatt angrepillen innen 24 timer, men mistet i uke 8...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #8 Skrevet 28. februar 2011 Jepp, har blitt gravid 2 ganger etter å ha tatt angrepille innen 24 timer. Så den funket hvertfall ikke på meg!!! Men vi har fått to deilige barn sammen da Selv om de ikke var helt planlagt... Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå