Gå til innhold

Hvilken stilling er "bra" for at den ene tvillingen skal ha "plass nok" til å snu seg?

C [ ♥♥ ]

Anbefalte innlegg

Altså, her ligger tv1 i sete og tv2 i hode/tverrleie. Jeg er nå 34 uker på vei, og tv1 har stort sett lagt i sete hele veien (og hadde ved siste kontroll en smule lite fostervann - noe som i mitt hode betyr at det kanskje er vanskeligere å snu seg). Det jeg nå lurer på er hvordan jeg best mulig kan legge til rette for (om man kan det?) at tv1 skal snu seg? Jeg tenker ikke på halsbrekkende øvelser, mirakelkurer eller slike ting, men om det er en stilling som er bedre enn andre for å få tv1 til å snu seg?

I løpet av dagen blir det mye sitting foran pcen eller ligging i sofaen i mangel på å klare noe annet pga kynnere. Tv1 har herjet villmann idag, og da slo det meg rett og slett at kanskje sittingen på en eller annen måte "hindrer" han i å snu seg, siden jeg får knekk i både bryst og strammere mage når jeg holder meg oppe i sittende stilling. Hva mener dere? Er det bare jeg som er smårar, eller er det bedre for ener'n at jeg ligger? :)

Joda, mange rare tanker som rekker å surre rundt i et hode i løpet av en dag, men jeg blir takknemlig for meninger om saken... ;-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...