Gå til innhold

Barnehager i Sagene bydel i Oslo?


Uwimana

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer her? min gutt er 4,5 år, og blir jo 5 til høsten.

Noen som kan foreslå hvilke bhg som kunne vært fin for han?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min er ped leder på margarin fabrikken barnehage.. jeg har vært på besøk der et par ganger og det virker kjempe bra der, er mye utfordringer og godt læreopplegg for dem som snart skal begynne på skole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vite at margarinfabrikken er helt ny og ekstremt stor. Jeg ville ikke valgt den, selvom jeg også har hørt at foreldre er fornøyd. Jeg liker bedre mindre barnehager. Men det er meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagen er stor ja, men det er jo en base barnehage.. alle er delt, og gjør sine greier, hver base har sitt opplegg. Alle barna er jo ikke sammen.. så barna oppfatter det ikke som en stor barnehage, de har faste mennesker å forholde seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja skjønner:) ja jeg er VELDIG usikker på hvilke bhg jeg ska velge som første valg altså!!?!? Han blir som sagt 5 år i aug, så kanskje noen vet hvilke bhg som passer best i den aldersgruppe?

 

Takk for innspill altså:) setter stor pris på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du dytter og dytter! Er nok begrenset hvor mange som kjenner til akkurat den bydelen her inne! Så i profilen din at du bor på Kringsjå? Da anbefaler jeg deg å søke Badebakken barnehage. Jobbet der i mange år, og hadde selv eldste mann der en stund. Fantastisk personale, og ikke for store barnegrupper. Fint uteområde også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her må man jo dytte, skal det bli noe respons;) hihi....

Jeg bor ikke på Kringsjå nå lenger, skal flytte til bydel sagene, derfor jeg spør litt om folks erfaringer osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har jo sagt det til Uwimana før, men her må jeg visst benytte anledningen til å slå et slag for Maragrinfabrikken som har så ufortjent kritikk på grunn av størrelsen. (brennpunkt på NRK blant annet)

 

Jeg kan ikke få skrytt nok av Margarinfabrikken barnehage. De som kritiserer den aner ikke hva de snakker om! De ansatte er årvåkne og dyktige pedagoger med masse varme og omsorg, fascilitetene helt geniale, og barna her trives. Sønnen min lyser opp hver dag når jeg sier vi skal i barnehagen. Han møter 4 faste voksne hver dag, og er sammen med 11 andre barn på basen sin. Det er så trygt og hyggelig at jeg synes kritikerne er ganske skamløse når de går så hardt ut i kritikken sin. De aner jo rett og slett ikke hva de snakker om! Jeg vil ikke bytte barnehage for alt i verden, det er den beste i by´n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...