Gå til innhold

Bare jeg som blir provosert over at Christer Falck kaller en jente i str 36 for "plus size og chubby"??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en str 34..vet ikke hvor han ville ha "plassert" meg, men jeg kunne gjeeerne ha vært en str 36 istede,faktisk mye heller enn 34..jeg føler meg FOR tynn å hater å høre: må du spise nå da,åi så tynn du er etc etc..det er ikke min feil at jeg er så tynn,har prøvd det meste for å gå opp men forbrenningen min vil det anderledes..jeg spiser myye og har tatt tilskudd med 1500kcal ektstra dagen for å gå OPP i vekt...syns modellverdenen er syk...str 36 er jah..da er du tyynn! og ok..du er kanskje chubby i moteverdenen, men jeg syns 36 er tynt å 34 er aaaaltfor tynt..grøss å gru:S

Skrevet

Det er latterlig å kalle en så slank jente lubben, uansett hva man sammenlikner med. Hun er ikke lubben, hun er slank. Lubben betyr småtykk, noe hun selvsagt ikke er.

Mulig modeller må være enda tynnere enn henne, men så skal da heller ikke en modell primært ha fin kropp, hun skal ha en kropp som klærne ser bra ut på. Være kleshenger. Catwalkmodeller ser jævlige ut, dødningeskalleansikter med tydelige øyenhuler og albuer og knær som knuter på armer og ben. Stygt som bare fy.

Skrevet

er hun str 36? hun har definitivt mer kjøtt på beina enn meg og jeg er også sr 36 og modell men med former på de rette stedene. Har aldri blitt kalt for chubby og det er jeg heller ikke. stor forkjell på meg og henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...