Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har mest sannsynlig hatt et negativt IVF forsøk (negativ test på RD12 og spotting)

I et forsøk på å ikke falle lengst ned i den dype dalbunnen, så prøver jeg å se litt fremover mot et frysforsøk. Er jo heldig å ha 8 på frys (i fire strå) :-)

Men jeg lurer litt på om syklusene etter negativt IVF forsøk kan bli helt på styr, slik at jeg må innstille meg på at den kommer senere enn normalt?

Spurte Hausken når jeg var der for innsett, om når jeg kunne starte på fryseforsøk om dette ikke gikk, og fikk beskjed at det blir på neste naturlige mens. Så håper jo at det blir i mars da...det er jo ikke lenge til :-)

Fortsetter under...

Hei!

Det var trist det ikke gikk! (men ikke gi opp håpet helt ennå! Leser om de som ikke har testet positivt før feks dag 14, og så lenge tanta ikke har kommet med full kraft, så er det jo et lite håp.)

På mine forsøk har jeg fått mensen 2 dager etter Crinone-slutt, og den har kommet som den skal etter det. Så den trenger ikke å bli på styr, men noen opplever sikkert det også.

Husk at det er lov å deppe litt etter negativt forsøk. Du kommer deg på beina igjen, og det hjelper godt å ha noe og se fram til!

Masse lykke til, og klem!

Hei

Hold motet oppe. Flere klinikker anbefaller ikke å ta hjemmetester fordi de kan gi feil utslag. Det er derfor det skal tas blodprøve for å være sikker.

Som rugekassa fikk jeg mensen etter to dager med Crinone slutt. Ringte Riksen angående dette og de sa det var normalt å få den etter 2-3 dager etter Crinone slutt.

Neste måned/syklus var jeg 15 dager forsinket i forhold til normalen! Var helt frustrert for alt ble forskjøvet med hensyn til nytt forsøk som skulle være neste syklus/mens. (Alt gikk fint for jeg fikk starte opp på den syklusen/mens nr 2 fordi de hadde ledig kapasitet på Riksen)

Lykke til og god klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...