Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oki...

Fordi jeg er sikker på at det klaffet på 5. forsøk pga at jeg var der "for sent" og da hadde jeg eggeløsning på gang. Var sikker på at vi ikke ser noe egg på scanning, men jeg rakk akkurat og ble gravid.

Om man får pos. test 48 timer før eggeløsn., blir inseminert 24 timer før eggeløsn. kan man jo være såpass uheldig at det ikke er noe spreke sædceller igjen til å befrukte egget, eller?...

Tror jeg skal satse på filosofien min neste gang. =)

Så kjipt at vi ikke får ordnet dette i Norge, kunne blitt inseminert dobbelt. Men har ikke råd til å bo på et hotell en natt hver måned...

Det sies at det er bra at sædcellene ligger og venter på at egget løsner, men på CFC sin side sto det optimal timing for inseminasjon er 2 timer etter eggeløsning. Men forstår jo at man ikke kan ligge der i timevis, og følge med på skjermen når egget løsner seg =D

Annonse

Det er ikke bare levetiden til sædcellene det er uenighet om. Det hersker pgså uenighte om man kan bli gravid i alle disse timene, eller om befruktningen må finne sted f.eks. når egget er øverst i egglederen. Forvirring, forvirring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...