Høst72 Skrevet 14. januar 2011 #1 Del Skrevet 14. januar 2011 Vi var på forsamtale hos Klinikk Hausken denne uken og er veldig fornøyde! Har vært gjennom tre søskenforsøk på Riksen uten å lykkes, og ville derfor prøve privat. Vi valgte Hausken da vi har hørt mye positivt om dem, og at de tilpasser behandlingen individuelt. Legen syntes kanskje jeg hadde blitt stimulert litt kort tid i forhold til syklusen min ved Riksen, men kunne ikke si om det var det som gjorde at vi ikke har lykkes. På forsøket som endte i graviditet og en gutt i 2007, gikk jeg flere dager på stimulering enn på alle tre søskenforsøk... På Hausken forsøker de å etterligne egen syklus mest mulig, sa legen. Jeg skal ringe inn neste mens (om ca to uker), og så starte med Synarela på dag 20. I tillegg til Synarela og Gonal-f skal vi forsøke Klexane, for å se om det kan hjelpe egget i å feste seg. Gleder meg til å komme i gang, og håper vi lykkes snart! Siden vi bor på Østlandet, må jeg finne en dyktig gynekolog jeg kan bruke til kontroll. Noen som vet om en eller flere dyktige i Asker, Bærum eller Oslo vest, som har ultralydapparat? Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142787881-godt-inntrykk-av-klinikk-hausken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MK73 Skrevet 14. januar 2011 #2 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har god erfaring med Smestadgynekologene, som ikke lenger ligger på Smestad, men har flyttet til Homansbyen. Jeg går til Ove Mortensen, og har ved en anledning vært hos en annen gynekolog som heter Huseby. De klarer alltid å finne tid til kontroll, også på ganske kort varsel, og har avtale med det offentlige. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142787881-godt-inntrykk-av-klinikk-hausken/#findComment-142787970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå