Gå til innhold

Kan se på noen i kveld :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gledelig2011 :

 

Jeg ser dessverre ikke noe om graviditet hos deg, heller ikke kjønn. Jeg skal prøve litt seinere å se om det kommer noe bedre svar da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om jeg blir gravid denne pp. Hadde el i helgen, så veldig spent på om det har klaffet for oss. Evt om jeg blir gravid i 2011, og når?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei ...

 

jeg og samboeren min har prøvd å få barn i 1 år snart uten noe hell...

lurte på om du kanskje kunne være litt til trøst :)

 

kommer vi til å få en liten gutt eller jente i nermeste fremtid?

jeg er født 30.03.88

 

blir nesten deprimert av tanken av andre rundt meg blir gravide men ikke vi :( snufs...

 

 

 

klemmer :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen! Jeg kan godt se på deg også, men skulle gjerne hatt et nick/navn eller fødselsdato. syns det blir lettere å fokusere da:)

Du kan jo sende meg en pm, så er du fremdeles anonym her på forumet;)

 

Forresten så håper jeg du tar feil ang 5 barn! det er iallefall ikke en del av planene enda!;) hehe... Tvillinger/ gutter hadde vært morro da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst til å spå meg? Jeg lurer veldig på når jeg blir gravid og kjønn.

Født:050275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

tyrjente88:

 

Jeg får absolutt opp graviditet på deg, og du bør ha positiv test veldig snart:) Tror du får ei jente, hun kommer litt etter termin, men alikevel ikke så veldig stor. Kanskje litt små babyer i familien din?

 

Håper det stemmer, lykke til... Må få høre når du blir gravid da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:-)kan du se litt på meg?

jeg lurer på om du ser om jeg er gravid nå?

setter stor pris på svar.:-)

:23.03.69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er den tredje som spår pos test snart eller gravid nå!

blir spennende å se om de blit jente i såfall, jeg har bare søstre, og sambo har bare brødre :P

 

har ømme pupper, er kvalm! var sikker på jeg hadde omgangsyken sist uke! så blir spennende å se på ikm dagen på onsdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

 

Du glemte visst meg (jeg som er anonym lenger opp!)

 

jeg: 090984

han: 151084

 

Blir vi gravide i 2011? Når?

 

Igjen, på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,går bra det vet du.Det er en gutt i magen,sa de på ul.Men vet jo aldri før ungen er ute.

Blir spennede og se da....får du opp noe ang vekt?ligger langt under det grønne på syf-målingen.

 

Skal på kontroller hver 14 dag nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt. Flere her inne som ser en jente denne gangen. Har 3 gutter så det hadde jo bært hyggelig. Skal på ul om 3 uker så da skal jeg si fra. Takk for at du tok en titt. Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei løvestjernen :)

 

Jeg får opp begge kjønn på deg, både gutt og jente. Men om det er tvillinger, eller om du har en liten knøtt fra før kan det være det jeg ser? :) Om ikke, så ville jeg sagt du har tvillinger. Har du en liten en fra før, noen måneder gammel? Eventuelt vet du noe om antallet i magen?

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Dompap87 :)

 

Jeg ser graviditet på deg innen mars/april månedsskifte, og fødsel i romjula 2011 litt før termin. Håper det stemmer, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Baby-jente. Beklager sent svar, fikk ikke noe opp på deg tidligere. Jeg ser fremdeles ingen graviditet på deg innen kort tid. Får opp en deltidsjobb, vesiden av studier (?) med interiør, men ingenting mer spesifikt enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Mosepjusk! Beklager sent svar.

 

Jeg ser graviditet på dere i august, får opp 4. august hver gang, kan være da du tester positivt. Håper det!

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei sabria isabella :)

 

Jeg ser graviditet på deg i februar, jeg! Så det er jo ikke lenge til. Men såvidt jeg forstår, er ikke det den eneste familieforøkelsen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...