Gå til innhold

noen som vil være "forsøkskanin" for meg? Er rimelig ny i dette..


Kicam

Anbefalte innlegg

Hei maizena:)

 

Beklager, jeg har rota litt i løpet av tråden her, har begynt å samle seg opp litt her:p

 

Men jeg får opp ei lita, søt tulle i magen din nå:) Får også opp at fødselen går fint:)

 

Ja, koselig hvis du sier ifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg får opp august hos deg, så ser ut som at det skal klaffe for dere da:)

Jeg får opp 3 barn:) Får bare opp jente, men kan hende jeg bare ser førstemann som kommer? eller bare jenter?:)

 

Lykke til hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kicam!

du må gjerne prøve deg her også:)

ser du noen baby i magen min?

eller eventuelt når dette skulle skje?

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godårund:)

Jeg får dessverre ikke opp noe graviditet på deg nå, men jeg får det opp i april:) Jeg får også opp gutt ganske sterkt her:) Så håper det stemmer:)

 

Ha en fin kveld:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg nok en gang jeg, ble oversett... :-)

 

Ser du når jeg blir gravid? Kjønn?

Hvor mange til sammen?

Jeg er født 081182 ;-)

 

Hilsen ei som håper av hele sitt hjerte å bli gravid iløpet av vinteren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Beklager hvis jeg hoppet over deg, men har tatt en titt nå og får opp april som en frktbar måned på deg, ser en liten gutt i magen din da:) Så kanskje du blir gravid i løpet av vinteren/våren;) Hvertfall det jeg får opp:)

Jeg får opp ei jente lenger frem i tid, men det er veldig svakt, så mulig at det blir to totalt:)

 

Ha en fin kveld..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Jeg skal på date i helga, og lurer på om du kan se om det er noe håp om at det blir noen kjemi hehe? Har chattet med en koselig kar et par uker nå, og på lørdag skal vi møtes. Utrolig spennende og skummelt å være singel igjen og gå på date etter å ha vært i et forhold i 11 år ;)

Og er han til å stole på?

 

Han er født: 28.07.69

Jeg er født: 18.11.75

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Selzo:)

 

Jeg får opp graviditet på deg i november:) Og jeg får opp ei lita jente ganske sterkt her:)

 

Beklager at det tok litt tid med å svare, jeg har surra litt på tråden her etterhvert som det samlet seg opp forespørsler her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gurine:)

Så spennende! Dette er første gangen jeg spår om noe som ikke er om graviditet:p Men får prøve meg:)

 

Jeg får opp en positiv følelse over helgen, så virker som at det blir en fin date, men at det er litt "pinlig" i det dere møtes..Kommer ikke på noe bedre ord å si det på, men får opp at han er en snill mann som kommer til å lytte til deg:)

Jeg får hvertfall ikke opp noe negativt her, men ta det med en klype salt, for det var uvant å ikke finne kjønn i magen;)

 

Men masse lykke til i helga:)

Håper det blir vellykket:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hvis du har tid til å spå meg blir jeg veldig takknemlig. Har to barn fra før. Født 14.05.78. Mistet to ganger i løpet av siste 6 mnd. Hva ser du med tanke på ny graviditet og ser det ut som det kan lykkes dersom jeg er eller snart blir gravid?

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hoppet litt over her, vil du prøve meg? :)

 

Er jeg gravid, eller når blir jeg eventuelt gravid?

Når gifter vi oss?

Får jeg ny jobb snart?

Når kjøper vi ny leilighet?

 

Meg: 280891

Han: 010986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Anne_Marie:)

Jeg får opp februar her, men vet ikke nødvendigvis om det gjelder graviditet, får bare opp at det er en viktig måned for deg:) Men håper det er garviditet:)

Jeg ser en unge, og jeg får opp at du har tre fra før:)? Stemmer dette? Jeg får bare opp gutter:)

Ikke gift, men samboer. Men det er gifterplaner i gang:)?

 

Håper dette stemmer:) Si gjerne ifra om jeg har rett:)

 

 

Du har helt rett at jeg har tre barn, men er jenter, der den mellomste blir 2 år i februar:) Og jeg har ikm 1 februar... så kan håpe det er fordi jeg skal teste da:) ellers er jeg gift , men kunne ønske å fornye løftene:) Så håper det kommer en gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Dersom du fortsatt ønsker noen prøvekaniner kan du godt spå meg:)

født 120782. Når blir jeg gravid? hadde en tøff avgjørelse ang mitt forrige i okt 2010, håper på ett friskt barn neste gang. er det tilfelle? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...