Gå til innhold

Er det flere som strikker mens dere venter på å bli gravide? :o)


*sommerbris*

Anbefalte innlegg

Jeg så akkurat på endel sånne tepper. Var mange fine, men noen var nesten litt grelle. Det som er viktig er å bytte farge på samme side hver gang. Så et som det ikke var gjort på, og det blir ikke så fint! Er det noe rett og vrang side? Eller så kan du jo velge den minst pene siden til å være baksiden, og bytte hver gang der, kanskje også på samme "sted", den 2 rette pinnen etter mønsterpinnen f.eks. Ikke la den tråden som er igjen være alt for liten, da er det vanskeligere å feste. De fleste gjør det til slutt tror jeg, men det er en utrolig kjedelig jobb, så jeg har noen ganger gjort det underveis, og det er deilig, for da er man ferdig når man har strikket ferdig. Det dumme er hvis man må rekke opp igjen. Når du skal feste trådet må du på en måte følge maskene, bortover en rille, da syns det ikke så godt.

 

Var djevellua vanskelig å montere? Tenkte jeg skulle prøve en hvor jeg slipper montering. Litt lettere med fargevalg når man vet kjønn.

 

Nei, samboeren min ombestemte seg. Så jeg har ikke peiling på når det blir prøving. Veldig kjedelig. Han vil at det skal komme naturlig, ikke så planlagt. Og det kommer ikke til å skje før høsten ihvertfall. Heller senere. I disse dager skulle jeg egentlig ha sluttet på p-piller, for å finne ut av syklusen, men NEIDA, hehe. Kommer nok til å bli mye strikkatøy i nøytrale farger til den babyen!!

 

Ble visst langt dette her. Jaja,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...