Gå til innhold

Kan se på noen i kveld:)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ups en til

 

Hei!

får opp jente:)

positivt på fullføring av graivditeten.

 

Vanskelig for meg å se termin, men kan prøve...

 

bruker pendel og får ja/nei svar, så så generelle svar blir veldig vanskelig... lettere om spørsmålet er snevret inn til feks 3 spesifikke mnd...

men fikk opp 25 april før jeg begynte å teste (dette kom bare opp) og pendelen bekreftet det...

Har holdt på en stund i kveld, så blir ikke overrasket om dette siste skulle være på viddene... ikke noe jeg har prøvd mye på;)

Gleder meg til å få tilbakemelding!

 

Masse lykke til!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar håper så inderlig det er en jente :=) :=) da jeg har to gutter fra før,, jeg har termin august,,, tidlig ennå.men rart med det du traff bursdagen til far :))))sikkert vanskelig å treffe siden det er en stund til ,, skal komme med tilbake melding:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 010376

 

får opp et stort kanskje på gravid nå, men jaaaaa på at du kan bli det denne mnd!

får opp at du kanskje enda har el, og at det kan lønne seg å legge inn noen ekstra aksjer denne perioden;)

 

masse lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan du se om jeg er gravid nå?

Hadde sex i min fruktbare periode å dette var første gang han kom i meg.

Så du kan tru jeg er spent.

 

født:230190

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehhh- takk, men helst ingen aksjer ;) Har flere barn fra før, men har fått sånn gravidfølelse, men håper det er falsk alarm..... Kan du evt se kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh- takk, men helst ingen aksjer ;) Har flere barn fra før, men har fått sånn gravidfølelse, men håper det er falsk alarm..... Kan du evt se kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen *lille blomst* :)

Stilte deg spørsmål om du kunne se kjønn på babyen i magen min rett før jeg var på UL. Du sa Jente. På Ul kunne hun ikke helt se kjønnet, men at det mest sannsynlig er jente:)

Termin er 10.06.11

Kan du se noe om når fødsel starter? Om det blir før eller etter termindatoen?

Er selv født 10.04.85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen *lille blomst*

 

Jeg ble så glad i går da du så meg i kortene i går! Kan du se litt til? Jeg lurer så på om jeg kommer til å få en jobb som jeg vil trives med i fremtiden, og om jeg kommer til å kunne jobbe med det jeg er utdannet i....

 

Håper du har tid og at du kan se noe om dette i kortene! :)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen mamman t 2 snart 3

 

Får opp både start og fødsel den 14.juni. 4 dager etter termin altså;)

får opp at det holder på 8 timer omrent:)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... så bra du er fornøyd engler i snøen!

 

Jeg spår med pendel, så får egentlig bare konkrete ja/nei svar, innimellom et kanskje... men øver meg og føler jeg blir flinkere til å se mer generelt også...

 

jeg så vel noe om flytting sist... og noen barn til...

tror nok du får jobbe med det du har lyst til/trives med, men om du får brukt utdannelsen skikkelig kommer nok ann på om du jobber for å få en stilling som det... får sterkt opp positivitet rundt jobb/trivsel og at du må stå på litt selv for å få den jobben du vil ha!;)

Dere trives, men får et hektisk liv fremover, så det er mye opp til dere å huske på å nyte det livet dere lever! ta deg noen minutter innimellom til å trekke pusten og reflektere over hvor bra dere har det;)

 

Kos deg masse og nyt det du har i vente:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan du se om jeg får gutt eller jente?

Jeg er født 010382, har termin 220411.

Kan du se når barnet blir født?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lille blomst!

 

Du har sett på meg før men da fikk du opp så svake signaler.. så jeg lurte på om du kunne se på meg en gang til? se om du får opp noe nå?

 

Jeg lurer på når jeg kommer til å bli gravid? og evt kjönn?

020689

 

Jeg hadde satt veldig pris på det om du har tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *lille blomst*

 

Jeg ser at du bare skulle spå noen,men at det har blitt en del. Så hvis du har overskudd og lyst.

 

020585

 

Ser du noen graviditet på meg snart,og ser du hvordan det vil bli på jobben fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen lille blomst:))

Du spådde jente på meg for ikke så lenge siden:) stemmer at jeg har gutt fra før;)

Men, jeg lurer på, kan du se om du ser en eller to i magen i dag?:) Om du har tid til å titte på meg? Ble så nyskjerrig etter ditt siste svar skjønner du!! :D

 

190890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille blomst 

 

Ny her, og syntes dette virket spennende å prøve 

Kan du prøve å "se meg"?

Er/blir jeg gravid snart, og evt hvor mange barn får jeg? Kjønn?

 

30.10.83

 

På forhånd.. Mange takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lykkelig gift:)

 

får opp gutt:)

 

får faktisk opp at du er en av de få som føder på termindato:) 22.april er iallefall den eneste datoen som står frem!

 

Masse lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei selzo

 

får opp graviditet i desember 2011... vet det er lenge å vente, men jeg får ikke opp tidligere...

Får opp jente (husker ik om jeg så på det sist/evn hva jeg fikk opp da...)

 

ønsker deg masse lykke til:)

 

(husk at jeg ikke er noen allviter da;) forteller bare hva jeg får opp...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaimana*prøvernr2*

 

Heisann!

jeg får opp graviditet i mars, termin i desember:)

jeg får opp at ikke det er helt ok på jobben din nå (noe negativ stemning??) men jeg får også opp at det løser seg etterhvert og snur til positivt:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei chicomio

 

får bare opp 1 barn i magen:)

men får opp mulighet for tvillinger ved et annet svangerskap:) (litt usikkert hvor mange barn dere får, det er jo opp til dere uansett, men jeg fikk iallefall opp 5 nå (fikk opp 1+1+1+2)

 

Masse lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :o)

 

Kan du se på meg? Om jeg blir gravid igjen i nærmeste framtid (mistet i september) og eventuelt hvilket kjønn?

Blir veldig takknemlig :o)

 

030584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ØnskerOm2011

 

jeg får opp at du fremdeles har muligheten til å bli gravid i januar, men ikke er det enda... Oktoberspire forhåpentligvis på vei:)

 

får faktisk opp både jente og gutt nå, og det virker som de kommer på samme tid (tvillinger!;)) prøvde meg på "to tette" men får ikke det opp som alternativ;)

 

totalt 3 barn, 2 graviditeter;)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...