Gå til innhold

Kan se på noen i kveld:)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Hei solsikk1

 

Jeg ikke noe på graviditet nå, men rundt mars ser det bedre ut:) får opp mars og desemberspire:)

 

får mest tydelig opp jente:)

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen engler i snøen

 

får opp jente neste gang, men får opp at dere får en gutt senere også;)

kanskje dere skal spare navnet og gi det litt senere hvis dere ikke skulle få flere gutter likevel...? men det er klart at dere burde gi minsten navnet hvis det passer ham! er ikke sikkert nestemann "kler" navnet;)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mari <3

 

godt mulig dere klarer det denne måneden:) Vet ikke helt om det er full klaff alt, eller om dere skal prøve litt til, men tror dere kan få det til nå i januar:) får positivt på det iallefall!

 

får opp jente!

 

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei 280584

 

desverre får jeg ikke generelles svar, men om det er noe spesielt du lurer på så kan du gi meg noen spesifiserte spørsmål, så kan jeg prøve å svare på de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei :D

 

har du lyst å se på meg ? hvis du har tid da sefølgelig.

ser du graviditet på meg i nermeste framtid evt. kjønn?

ser du også om jeg og samboeren min kommer til å gifte oss?

fdt: 30.03.1988

 

takker nikker og bukker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

 

Jeg lurer på om du ser noen graviditet på meg jeg? og hvor mange barn jeg får, evt kjønn? født 17.12.80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ☆soti

 

jeg får faktisk opp at du er gravid nå jeg... har du ikm snart? får opp at du sannsynligvis kan teste positivt om en ukes tid ca...

 

får opp gutt:)

 

får opp bryllup ja, men først i 2013:)

 

masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg har nesten lyst til å gi deg en klem! Ser du virkelig at det kommer opp en jente og en gutt? Jeg ønsker meg 4 barn (om vi får drømmehuset da;-)).Åååå, jeg håper alt det du har sagt stemmer!

Ja, minsten passer navnet veldig godt, men jeg er ikke så glad i dobbelt navn. Det blir litt rart og skifte navnet hans nå siden han er 8 mnd gammel, så da må det jo eventuelt bli et dobbeltnavn.....

 

Jeg har jo klokketro på deg nå.... :-) Kan du se om jeg får en jobb jeg vil trives i i nær fremtid? Og kan du se om jeg får jobbe litt med det jeg er utdannet til?

 

Tusen takk for at du har tatt deg tid til meg i kveld! Du er flink!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MammanTilNikolai :)

 

får opp graviditet i mai/juni:) baby mars 2012

får opp gutt

 

ser bare 2 barn, men er ikke så sterke svar på dette.. vurderer eller kommer dere kanskje til å vurdere nr 3 tro?

 

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :) Vi har faktisk diskutert å stoppe på 2.. :) med åpenhet for en tredje... så mulig du har rett i det!

 

Tusen takk for svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dame81

 

begynner nesten å tvile litt på svarene mine, virker som om mange kommer opp som gravide for meg i dag...

Med deg også altså;) Gravid i januar, oktoberbaby:)

 

Håper det stemmer, var tydelig og klart svar!

 

 

Gutt;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei er usikker på om jeg er gravid med 3 mann, selv om graviditetstesten viser det. Termin i september i tilfelle. I tilfelle ser du hva det blir? Og om jeg kan føde vanlig eller med keisersnitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mandarinen:)

 

positivt her også ang graviditet:) gratulerer!

 

får opp jente:)

Har du jente og gutt (får opp i den rekkefølgen) fra før?

får også opp vanlig/vaginal fødsel, ikke ks:)

 

Masse lykke til!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28.05.84

 

får opp at du ikke er forelsket nå, men at du blir stormforelsket i februar:)

fikk tidligere opp graviditet på deg i mars (før jeg visste at du kanskje ikke var i den fasen likevel), får fremdeles opp dette. Hvis du ikke ønsker det, så må du passe deg for "uhell" i mars;)

 

får opp at du møter en høy, mørk mann, ikke nødvendigvis norsk...

 

men som jeg har sagt tidligere så får jeg ikke opp generelle ting. da må du spørre de som "ser" eller spår i kort eller noe..:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei prøver meg her også!

Kan du se graviditet på meg/når og evt kjønn. Har akkurat begynt prøvingen igjen og krysser fingre!

født mai 78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mai 78

 

får opp muligheten for januar eller februar treff:) enten oktober eller november spire...

Er du inne i en ny fase nå eller midt i el periode eller? er litt på kanskje stadiet her, men får iallefall inn sterkt at det klaffer snart!;)

 

Gutt:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde EL for 3-4 dager siden. Litt usikker da sluttet på p-pillene til nyttår og hadde det jeg antar var en liten menstruasjon for litt over to uker siden.

Hadde vært strålende med klaff så hurtig så håper du har rett for sist tok det jammen litt tid.

Takk for at du tok deg tid til å se på meg.

 

Mai 78:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ibir

 

Skjønner at du er inne i en ny pp likevel? får heller ikke opp lenger at du er gravid nå... :/

 

får sterkt opp graviditet i 2011

sterkest får jeg opp mai:) får opp fødsel i mars 2012

gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra Mai 78!

 

Pass på å legge inn aksjer en stund til da;) bare for å være sikker! Har selv erfaring med å ta feil av el med noen dager, så sikkert lurt å "safe" litt (hvis du ikke har testet da)

 

Noen som mener at 1. pp etter pilleslutt er beste mnd å bli gravid, fordi kroppen "starter opp igjen";)

 

Krysser fingrene!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...