Gå til innhold

Kan se på noen i kveld:)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! vet ikke helt.. er på overtid nårr det gjelder å få mensen, ca 12-13 dager. tok test hos legen idag, men den var negativ. så vet ikke helt nårr jeg burde ta en test til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei lille blomst =) vil bare si at du hadde rett=))) jeg er gravid å har termin den 1 oktober=))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk *lille blomst*, må si jeg er veldig spent på når fødselen kommer til å sette igang nå. =D

det stemmer at jeg skal ha jente, og at mensen var litt sen/eller at jeg har hoppet over en eggløsning og mens eller no i den gata ;-) hehe..

 

Kan jeg spørre om du klarer å se no ang jobbsituasjon når jeg skal ut i jobb igjen??

 

Tusen takk for at du svarte meg her om dagen =D

 

Beate87

f:090687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan du se på meg?

Er jeg gravid nå evt. når blir jeg det? Hvilket kjønn vil det neste barnet mitt bli?

Jeg er født 210281.

Veldig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille blomst..

 

Håper du kan ta en kikk på meg, har vært prøver leeenge og er nå i gang med prøverør..

Kan du se om vi lykkes i 2011? Evt når? Og hvis det går, kjønn??

Jeg er født 06.09.87

På forhånd tusen hjertelig takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Beate87

 

vanskelig for meg å se på så uspesifiserte spørsmål, men får iallefall opp positivitet for jobbsituasjonen:) Stå på du, hvis du skal finne eller bytte jobb så ser det lyst ut iallefall!

 

Lykke til med fødsel og permisjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Lemis

 

får opp at du blir gravid i februar med en liten novemberspire:)

Jente i magen snart, har du en jente fra før også? det er iallefall det jeg fikk opp i dag:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ruger-før-jul

 

får opp graviditet i 2011, men usikkert om det er prøverør eller "gode gamle metoden" som er lykketreffet deres:)

Får faktisk opp at det kan hende du allerede er gravid, iallefall blir du det nok snart;) Jente:)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. kan du vennligst se på meg? Ønsker så svær ett friskt barn!! hadde ett tøft valg i okt ifjor, håper på å bli gravid ganskje så snart igjen :)

 

120782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei *lille blomst*

 

Jeg lurer på om du kan se om jeg blir gravid igjen? Og isåfall når? Og ser du kjønn? Har du også muligheten til å se om jeg og min familie kommer til å flytte eller bli værende i byen der hvor vi bor?

 

Født 210477

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kan du se om alt er i orden med den lille i magen min? Får vi en frisk og velskapt baby?

Er selvsagt nysgjerrig på kjønn også:)

Jeg er født 130378, barnefar 120176. Jeg er 12 uker på vei.

 

Håper du har tid å spå meg:)

 

Klem fra Lilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei crull82

 

Jeg får opp at du slipper å stå i en slik situasjon igjen... tre friske barn kommer også opp.

Får opp graviditet i 2011, men først i slutten av året... baby i 2012:)

 

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei engler i snøen

 

får opp positivt på graviditet igjen, men ikke før april/mai 2012. får opp at dere egentlig ikke prøver nå, men det stemmer kanskje ikke?

 

Får opp sterkt ja på flytting, men veldig usikkert om det er vekk fra byen. føler mest at det er til en annen bolig samme sted...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille blomst! Har du mulighet for å se om jeg er gravid? Evt blir gravid i løpet av dette året (hvis det går an å se sånt)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilje

 

får opp at du har en gutt i magen, og at alt står bra til:)

 

lykke til med svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan du se noe om jeg er gravid, traff jeg og min samboer blink på denne el? Evt kjønn?

 

Jeg: 010586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Tusen takk for tilbakemelding! Helt riktig, vi prøver ikke helt på å bli gravid enda, men vi ønsker en liten en i 2012 - og da gjerne i april/mai. Fikk helt frysninger av dine spådommer! Håper de stemmer! Du fikk ikke opp kjønn? (Kanskje litt tidlig?):-) Grunnen til at jeg er så interessert i det er at jeg har et navn til minsten som vi muligens vil legge til (oppkalling), men vi er så usikre på om vi skal "spare" det til evt neste gutt.... Men, dumt om vi aldri får brukt det om det blir jente....

 

Flytte skal vi uansett, men enda usikkert på om det blir her på samme sted eller til en annen by. Men tror faktisk at vi kommer til å bli værende i samme by.

 

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...