Gå til innhold

Kan se på noen i kveld:)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei tornerosen

 

dette ser positivt ut, får opp at det kommer til å gå bra og at du får en jente:)

får opp at du har termin i juli, stemmer det? får opp fødsel en gang mellom 21-24 juli, sterkest energi på 24.

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei <3 prinsemamman<3

 

får opp at du får en prinsesse denne gangen:)

får opp fødsel 5 eller 6 juli, mulig du begynner 5 og at hun er født 6;)

 

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei selzo

 

Får desverre litt svake svar på deg... graviditet i 2011, men først i desember. får opp gutt:)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kaffe latte

 

Jeg trenger desverre litt mer info på den typen spørsmål. Bruker pendel og stiller mest ja/nei, bekreftende og avkreftende spørsmål. derfor lettere om jeg vet noe mer... feks om du lurer på en søknad du har ute eller om du vil vite om du får fast/vikariat osv...

Prøver gjerne igjen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei LilleBjr

 

får opp ny graviditet for deg i mars 2011, fødsel i november:)

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei!! hva kan du se om mitt svangerskap? gutt eller jente?

går alt bra i svangerskapet?

 

jeg er født: 05.11.78

termin: 12.07.11

 

På forhånd tusen takk!! er så spent.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille blomst

 

Mange takk for at du tok deg tid til å spå meg:)

 

Etter min beregning så er termin først i september. Vil det da bety at det du ser blir en tidlig fødsel? Kan du se om det er keisersnitt eller vanlig fødsel da? Jeg har blitt spådd tre ganger med to ganger jente og en gang gutt, så det blir spennende å se. Men aller tre har spådd at det går bra og at det ser positiv ut for meg.

 

tornerose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei #Aurora har to gutter#

 

får sterkt opp at du har en gutt på vei:)

4 barn totalt (enda en gutt tror jeg)

 

Får opp fødsel 17april, vanlig ikke ks, og at du muligens holder på 1 døgn ca fra start til slutt, men ikke noen vanskelig fødsel.

 

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei carisma

 

jente i magen:)

 

2 barn tilsammen

 

vet jo ikke når du har termin, men har en følelse av april. får opp fødsel 12 april...

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Guttemamma '07+'09+1 spire

 

får faktisk opp jente på deg denne gangen:)

 

får ikke opp ny jobb, men muligens bytte av arbeidsplass... men desverre usikker på hva dette betyr. jeg får ikke opp generelle svar heller, så slike spørsmål er vanskelige for meg å besvare...

 

Lykke til med graviditeten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei :) kan du se litt på meg?

er beskymret for at babyen vil ut noe tidligere enn termin.venter nr 3 nå. har fådt fortidlig de andre gangene.

har termin 9 mars.kan du se når den kommer?

 

tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirite

 

får desverre opp at svangerskapet fortsetter sånn det er nå, ifht kvalme, bekkenløsning osv... Tungt? klarer ikke å få noe tydelig svar på når hun kommer....

tror muligens hun kommer i februar... får opp en positiv avslutning på graviditeten:)

 

Kan prøve litt i morgen formiddag igjen, tror jeg har holdt på lenge nok i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok for i kveld, får ikke så tydelige svar lenger. Dere som står på lista til nå kan jeg se på i morgen tidlig. Alle etter det får jeg ikke sett på foreløbig.

 

God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er veldig flink lille blomst:)))Håper du kan se på meg når du får tid og orker. Da blir jeg kjempe glad:) Blir det en baby til på oss? Og evnt kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk blomst: ) bare send meg en mail på innboksen du=) å setter utrolig stor pris på at du orka å se: ) ja er tungt nå kjenner jeg bynner å bli litt verre:/ men blir vellj bedre når prinsessa er ute: ) men hadde du prøvd i morgen hadde det vært kjempe fint: ) skjønner du blir sliten ja: ) men tusentusen takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gry1986

hei, har du sjangs til å se på meg?

er 1 dag på overtid i dag og lurte på om du klarer å se fødsel på meg snarest eller om jeg kommer til å gå til jeg settes igang?

litt utolmodig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *lille blomst*!

 

Tusen takk for at du tittet på spm mine. Forstår at det er vanskelig å få opp svar på mer diffuse spm, men blir spennende å se om det er riktig at det blilr jente, da! Jeg skal på ordinær ul neste uke, så da gir jeg en tilbakemld dersom de kan se hva det blir:) Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...