Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Har fått den en gang for snart 10 år siden, da ble jeg kvalm og spydde av den husker jeg. Men nå måtte jeg prøve den igjen, å håper kanskje at jeg ikke ville reagere på samme måte. Jeg tok 10 ml. for ca. 30 min. siden. Å nå er jeg så dårlig at jeg nesten ikke klarer å stå oppreist. Føler meg skikkelig utenfor meg selv. Føler meg nesten full! Ble kvalm, svimmel og føles som noen holder 10 kilo på skuldrene mine og trykker meg ned. Hvordan kan jeg få virkningen ut av kroppen fortest mulig?? Er det mulig? Dette var helt jævlig =( Første og siste dose, hosten er bedre ass!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Det kan være morfinen som gjør at du blir slik? Jeg blir også kvalm og klør meg til blods av Cosylan
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Enig med 16:54, er nok morfinen du ikke tåler, jeg har en vennine som er allergisk mot det. Prøv å hør med legen om du heller kan få hostesaft med efedrin i, den funker like godt. Pass også på å si dette til helsepersonell som spør om det er noen medisiner du ikke tåler! Dersom det er morfinen du ikke tåler, må du ikke få dette som smertestillende.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Takk for svarene. For det er ikke en vanlig reaksjon på denne typen hostesaft? Hva gjør jeg nå da? Tar det lang tid før det er ute av kroppen? Usj.. Var liksom syk fra før, å er alene med 4 åringen her.. Litt ekkelt når jeg føler meg nesten full =/
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Nei, det høres ut som om du ikke tåler den i det hele tatt, så ikke en vanlig reaksjon. Jeg vet ikke om det er så veldig mye du kan gjøre. Du kan ta en telefon til legevakten og høre hva de har å si, men tror ikke det er noe du kan gjøre, kjøre kan du nemlig ikke gjøre hvis den har gjort deg syk. Er nok best å sette på en tegnefilm til den lille og prøve å få effekten til å dabbe av mens du slapper av. Ta kontakt med lege øyeblikkelig dersom du uten å ha tatt mer, føler deg verre. God bedring! Hilsen Anno 2
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Takk så mye for svar. Ja ringt legevakten, de sa det ikke var så mye jeg kunne gjøre for å få det ut av kroppen. Spise litt kanskje. Så heller halvere dosen, evt. ta den rett før leggetid. Men nei, denne skal ikke inn i min kropp igjen! Virketid i 4-6 timer.. Men håper bivirkingene gir seg før det. Helt nummen og rar... Skulle ta kontakt om det ble verre. Men satser på at det bare forsvinner ut av kroppen etterhvert.. Takk igjen! Hehe huff.. fikk nesten litt panikk her jeg.. Ekkelt altså.. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå