Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Først, grattis til alle med super julegave i magen i år:) Dere var heldige å komme på Nice-lista til nissen;)

Hadde ett avbrutt forsøk den 15 nov. Med påfølgende mens 26. Den siste uka har magen vært merkelig, de siste dagene mensverk til og fra. Ingen aning om jeg har hatt el! De tømte en cyste på 5 cm før ivf start, og nå er jeg livredd den er tilbake. Hvordan var deres syklus etter ivf?

Fortsetter under...

Hei kjære du.

Jeg vet ikke om jeg kan gjøre deg noe klokere. Jeg hadde et avbrutt forsøk i høst. Avbrøt da før uttak under kort regime. Jeg husker at påfølgende mens da var veldig kort og med lite blødning. Neste menstruasjon var derimot svært kraftig og kom tidligere en vanlig. Da hadde jeg også mer menssmerter i forkant. Har ikke hatt cyster eller noe, så kan ikke sammenlikne med noe der. Men kroppen trenger et par sykluser for å hente seg inn igjen til normalen etter en sånn prosess. Håper det bare er det som gjelder for deg også.

lykke til.

Hei, du.

Syklusen min har ikke blitt særlig påvirket, men det jeg har hatt en del av er andre typer "endringer". Jeg kan kjenne forskjellige typer stikk og murringer på rare tider i syklusen, og har hatt andre "følelser" rundt hvordan kroppen oppfører seg uten at det har påvirket mensen direkte.

Nå tenker jeg at dette like gjerne kan være resultat av at jeg er blitt mye mer OBS på kroppen min i løpet av disse årene, som at det er faktiske endringer som følge av IVF.

Det som er helt sikkert er at medisinene og behandlingen påvirker kroppen i ganske stor grad, og noen effekter av dette sitter i lengre enn i bare den aktuelle syklusen man har forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...