Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg:)

Hvordan går det? Er du svimmel fortsatt? Huff,ikke gå på jobb om du er dårlig,ingen som takker deg for det.

Kjenner du noe ellers?

Er du ikke "litt" fristet til å teste før neste uke?? Det er jeg:) Siste crinone satt i dag tidlig:) Ellers kjenner jeg veldig lite.

Hva meg deg?

hei Aget, gratulerer igjen. jeg har vært hjemme i noen dager. litt slapp. jo jeg er veldig fristet. men siden igår har jeg hatt menssmerter,noe som ikk er et godt tegn :( tror jeg..jeg skal prøve å holde ut..skal jo teste hjemme..har du ringt til sykehuset og sagt ifra om den gode nyheten? :)

Heisan tusen takk--er jo tidlig enda da!!

Huff,ikke godt å være sjuk,det går jo alt mulig rart om dagen...

Synes du er kjempeflink som klare å holde ut,men mest sannsynlig hadde du vel fått mensen allerede nå,hvis ikke??

Har ikke ringt til sykehuset enda,tar en ny test på mandag og ringer da. jeg ringte nemlig for tidlig sist gang,fikk bare beskjed om å vente ei uke til!

De menssmertene du kjenner er veldig lik de strekningene/murringene mange får når de er gravide:)

Jeg krysser alt jeg har for deg:)

min største frustrasjon er at jeg har så ustabil syklus, kan gå flere uker overtid..derfor er jeg ekstra usikker nå..men jeg må jo si at det er godt å høre at de murringene kan være noe annet enn mensen..:) :) jeg drar på ferie onsdag, og jeg håper jeg får med meg den beste julegaven! :)

Oj,så heldig dere er som skal på ferie,det blir deilig:) Jaa,håper virkelig du får den beste gaven med deg i magen:)

Jeg tenker det du sier ang.lange sykluser--at nå har du jo vært gjennom "kunstig befrukning" sånn at den har jo overstyrt kroppen din,så ikke stol helt på hva kroppen din gjorde før?? Men det er jo bare en tanke jeg har??

Huff,kan du ikke bare teste:):):) JEG er skikkelig spent,hehe. Men skjønner at du ikke vil vite liksom,leve i håpet på en måte..

Annonse

jeg har tenkt på det..alt er så rart..hehe, jeg er spent jeg også. du skjønner mannen min er bortreist med jobben, og er ikke tilbake før på mandag..da vil jeg teste med han..:) skal skrive en oppdatering på tirsdag jeg:) huff..i hope i hope:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...