Gå til innhold

Noen som fikk mensen, men varte kortere enn normalt, og som var gravid?


to herlige karer + baby 7.3.12

Anbefalte innlegg

Fikk mensen 3 dager over ikm, men den kom helt plutselig og varte nøyaktig to dager. Uvanlig til å være meg, har den normalt i 5 dager.

 

Noe håp?

 

Erfaringer anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke hatt noen egen erfaring med dette.

men har du tatt en test?

 

min siste mens før eg fant ut eg var gravid, synes eg virket så merkelig. Blødde MYE en dag, for så nesten å stoppe opp til ingneting neste dag, for så å bli "normal".

men med meg hører d oxo med at eg i juni hadde en utskrapning pga MA, fikk første mens tilbake etter 25 dager, for så å ha neste 28 dager etter d. Så fant eg ut eg var gravid når neste mens etter d uteble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ta en test i morgentidlig.

Takk for svar:-) Får gratulere deg i samme slengen. Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste termin på nicket ditt:) Herlig å være halvveis tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde mensen en dag med forrige, også før der igjen hadde jeg en kort mensen, men da hadde jeg sa i uke 9. denne gangen rakk jeg aldri å få tilbake mensen før jeg ble gravid igjen... vet ikke om en dag med blødning betyr mensen eller festeblødning, men jeg blødde hvertfall og trodde det var den vanlige mensen som kom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til med test:O)

 

takker for d forresten. termin er 29 april, så er 20+4 idag:O)

jippi!! er over halvveis!!!!!!!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! så hyggelig å se deg her igjen :) Har ikke noe erfaring med akkurat det du spør om men, lykke till da :) krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rekker opp hånda og sier ja her! Jeg testa positivt torsdagen og skulle hatt mensen lørdagen eller søndagen. Fikk mensen søndag og tenkte at det var den graviditeten og ringte legen smått hysterisk mandagen. Men både hcg prøver og etterhvert viste at jeg fortsatt var gravid. Og det er jeg ennå, i 16. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Steffen sin mamma *Gravid*

Drar ut denne prøvinga.

Går alt bra med deg og den lille i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag som planlagt. Er bare en skyggestrek, klarer ikke helt å se om det er farge på den, så går ut ifra at den er negativ.

Får teste videre etter el, og håpe på at el kommer før ventet. Mannen min reiser nemlig i nordsjøen i morgen og er ute antatt dato for el:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Da jeg var gravid med nr.1 hadde jeg en veldig kort mens på knappe 3 dager, lite blødninger (har vanligvis blødninger i 7 dager hvorav de 3 første består av store blødninger). Har en gutt på 4,5 år i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Bra med oss, fyker snart videre til 3 trim :o

Håper du kommer etter snart, krysser fingrene :)

kanskje du får en ekstra hyggelig julegave ^^

klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med min datter (som er seks nå) fikk jeg mensen omtrent på dato, men den varte uvanlig kort - kanskje to tre dager. Den var også unormal for den startet og sluttet brått. Tenkte bare at da må vi satse på neste mnd - men etter en uke eller noe følte jeg på meg at ting skjedde med kroppen og tok en test mest for å avkrefte. Men testet positivt og har ei frisk og fin lita jente. Har noen ganger lurt på om jeg aborterte en av to... har en venninne som gjorde det i uke åtte eller noe sånt...

 

Men - det får jeg aldri vite - og er uendelig glad for den lille prinsessa mi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en spotter og jeg begynte å blø som vanlig noen dager førr mensen skulle være der. Var veldig mensen aktig, men varte bare i et par dager og var veldig lite. Det holdt med truseinnlegg. Skjønte nesten at noe var i gjerde og tok en test noen dager etterpå og da var den positiv. Nå er jeg 21+6 :) Kan jo være at det var en festeblødning jeg hadde.

 

Har du testet noe mer ? Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser dårlig ut for min del - ikke gravid stod det på digital CB. så da er jeg nok ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blødning og trodde det var mensen. Hadde tatt en test noen dager før og testet negativt. Men blødde lite og det varte bare i tre dager, uvanlig for meg. Testet positiv tre dager senere, er nå snart 34 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...