Gå til innhold

Noen flere som har fått mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her viser det ingenting enda. Er 15+5 og førstegangs, så kanskje ikke så unormalt, men håper det skjer noe snart :)

Da jeg fortalte mine venninner at jeg var gravid, var det mange som måtte ta på magen min. Jeg ble helt satt ut, og det var litt ubehagelig, selv om de er venninnene mine. Jeg hadde aldri gjort det selv, uten å spør først..

Jepp! Er 14 uker i dag, og ser til og med navlen har begynt aa strekke seg litt! Mange kommer og tar paa magen min ogsaa, men det er ikke noe som plager meg. Synes det er koselig aa dele gleden med de rundt meg, bare! Saa hvis noen vil ta meg paa magen er det bare tegn paa det. Helt i orden.

15+1 idag. Ikke noe særlig mage her, men hadde litt fra før + gått ned 8 kg pga kvalme, så litt av det ekstra utenpå er borte. Så med mindre jeg bruker helt tettsittende klær ser jeg på ingen måte gravid ut. Litt overraska, for med førstemann viste det så godt i uke 11-12 at folk kom bort og spurte om jeg var gravid. Da var jeg vel og merke ganske mye slankere i utg.punktet også da

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...