Gå til innhold

Noen som vet om hvor man kan få kjøpt billig skøyter til barn?


en-to, lappe sko.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte akkurat ett par skøyter på loppemarked til sønnen min på 3 år. Og der var det mange par!!! Jeg betalte kr 40 (alt for mye i følge gubben min.....) for ett pent og lite brukt par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alle aventerer skøyter til 199 eller 299 nå.Hold ett øye med reklamen:-)

(jeg har kastet papirsøppel i dag,og husker ikke hvor hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema 159 og de kan du justere slik at de varer lengre jeg kjøpte noen for str 33-36. vet det var 30-33 og 27-30 også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv på Fretex eller Loppemarked. Det er mye fint brukt der ute, til en veldig billig penge. Jeg kjøpte mine, nesten ubrukte, skøyter til 20 kr på loppis! Vel verdt pengene!

Barna vokser jo så fort også.. så hvorfor bruke 400 kr på skøyter de kanskje bare får brukt noen få ganger?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europris har også til 199. både til liten og stor, :)

jeg handla inn til junior her. 30 - 33 i strl, og til pappa`n til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
På 8.12.2010 den 18.39, mamma 2006 & 2010 :) skrev:

Europris har også til 199. både til liten og stor, :)

jeg handla inn til junior her. 30 - 33 i strl, og til pappa`n til jul :)

Ser det er gammal tråd,men er skøytene fr europris greie?

Anonymkode: 9fb88...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser det er gammal tråd,men er skøytene fr europris greie?

Anonymkode: 9fb88...77b

Kommer litt an på til hvilket bruk. Om det bare er å gå et par ganger i løpet av vinteren, duger se sikkert, men om det er til hockey eller bandy er det viktig med gode skøyter. Og husk å slipe dem først. Nye skøyter er ikke slipt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte på gjennbruks stasjonen. De har flere «brukttelt» der andre setter igjen forskjellig. Sportsteltet hadde masse ski og skøyter. Nesten alt så nytt ut. Gav 250 for to par barneskøyter og et par til mannen. Det er jo galskap å kjøpe nytt om man har brukt sportsutstyr tilgjengelig. 

Anonymkode: 80cce...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Blondzilla skrev:

Kommer litt an på til hvilket bruk. Om det bare er å gå et par ganger i løpet av vinteren, duger se sikkert, men om det er til hockey eller bandy er det viktig med gode skøyter. Og husk å slipe dem først. Nye skøyter er ikke slipt. 

De kommer til å brukt noen ganger i året bare. 

Anonymkode: 9fb88...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

All skøyter i dette huset er kjøpt brukt. Vi går på skøyter et par ganger i året.

Anonymkode: f9221...2a3

Men mye av det som selges brukt er jo nettopp fra Biltema;Europris;OBS å alle disse billigbutikkene. 

Anonymkode: 9fb88...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpte på gjennbruks stasjonen. De har flere «brukttelt» der andre setter igjen forskjellig. Sportsteltet hadde masse ski og skøyter. Nesten alt så nytt ut. Gav 250 for to par barneskøyter og et par til mannen. Det er jo galskap å kjøpe nytt om man har brukt sportsutstyr tilgjengelig. 

Anonymkode: 80cce...443

Så heldig dere er som har gjenbruksstasjon tilgjengelig

Anonymkode: 0962f...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...