Gå til innhold

Gravid med PCOS og fått blødninger...

Anbefalte innlegg

Gjest millaPCOS

Hei...

Jeg er gravid (8+2) men har hatt blødninger i 7 dager nå. Var på UL for 5 dager siden og alt så ok ut da... I dag begynte jeg å blø kraftigere og det kom også klumper ut.. Dro til legen og de nektet å sende meg på UL, jeg fikk vente til fredag og se an og komme på ny legetime da!

Mulig jeg er hysterisk, men jeg synes dette er helt utrolig. Å gå og ikke vite noe er helt forferdelig og man blir jo ikke akkurat positivt innstillt av dette... Så jeg bestillte meg privat UL som jeg skal på i kveld for å se om det er igjen noe der inne eller ikke...

Lurer på om det er flere som har PCO eller PCOS som har erfaringer med blødninger under svangerskap? Veldig takknemlig for svar!

Fortsetter under...

Gjest ♥ venter og venter ♥

Ingen erfaringer. Ville bare ønske deg lykke til!!! Og håper alt er bra med den lille i magen :o)

PS! For din egen del var det nok lurt med privat UL ja. De gir mye bedre behandling. Og er kjempe flinke. Men man betaler jo rikelig for det også da.

Gjest millaPCOS

Takk for det. Var så heldig at når jeg kom på privat UL så stod det på døra at alle legetimer var avlyst grunnet sykdom.... Så nå må jeg bare vente til fredag :( Blør fortsatt og har ubehag i magen... Frykter det verste, men prøver å tenke positivt...

Annonse

Så forferdelig trist å høre at det ikkje gikk bra for deg. Er virkelig forferdelig å måtte vente og ikkje vite - ein fungerer knapt i kvardagen da! Og når en da får vite at det gikk dårlig, så er det nesten uutholdelig.

Håper du fort blir gravid igjen! Når dette skjedde meg sa fastlegen min at no måtte eg vente to sykluser før eg prøvde å bli gravid igjen (skulle ta pergotime), men på gynekologisk avdeling på sjukehuset sa de at eg kunne prøve igjen med en gang. Har de sagt noko til deg om dette ? Eg har i alle fall hørt at det er lettere å bli gravid rett etter en abort, enn til vanlig, men om det er sant eller ikkje det veit eg ikkje.

Håper det går bedre no og at du blir snart klar igjen dersom du ønsker det da:)

• 4 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...