kei80 Skrevet 3. desember 2010 #1 Skrevet 3. desember 2010 Har 3 dager igjen til ikm men skal teste med cb opptil 5 dager før!så snart posten kommer.. Håper streken ikke var skyggestrek! Lykke til alle
prinsesse 09 med tvillinger<3 Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Positivt jeg kan nesten ikke tro det...til tross for 3 positive tester foreløpig termin 13 august!
Emma +??? Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 negativt her. Ingen overraskelse det med ikm den 8 des...hehe
Kath+3 Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 jeg har lenge planlagt å teste i dag, så gledet meg til det men testen funka ikke!! ikke no kontrollstrek, ingen farge, ingenting! så nå har jeg kjøpt clearblue, meeeen den skal jo egentli taes med morgenurin.. Skal på julebord ikveld så dettre var strek i regninga.. Teste i dag uansett?? Noen som har erfaring med testing før IKM. IKM på søndag På forhånd takk
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Tror jeg ville testa i dag uansett hvis jeg var deg, da har du iallefall sjangs å få vite om du kan drikke eller ikke. Har blitt gravid to ganger og funnet det ut på søndagen etter å ha drukket i helgen..angrer fælt på at jeg ikke heller bare testa fredag eller lørdag
villmusa Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Negativ test her i dag, 1 eller 2 daga før ikm
Kath+3 Skrevet 3. desember 2010 #7 Skrevet 3. desember 2010 Ja jeg måtte bare..Den var negativ gitt, så da forbereder jeg meg til en ny pp
kei80 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2010 får jo kryss her..men etter 14 min så da telles det vel ikke..veldig svakt å,mer grått en blått å men fortsat 3 dager til ikm! har ikke fått posetvit før 5 og 9 dager over før så er lov å håpe
kei80 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2010 GRATULERER!! masse lykke til med svangerskapet
Esperanza84 - gravid! Skrevet 3. desember 2010 #10 Skrevet 3. desember 2010 Blendahvit på morgenurin, ikm i dag...men lov til å håpe at jeg produserer hcg seint da:) *krysser fingrene* Gratulerer til dere som er blitt gravid og lykke til til resten:)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 3. desember 2010 #11 Skrevet 3. desember 2010 Blendahvit på morgenurin, ikm i dag...men lov til å håpe at jeg produserer hcg seint da:) *krysser fingrene* Gratulerer til dere som er blitt gravid og lykke til til resten:)
kei80 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 3. desember 2010 Nei håpet er ikke ute har jeg erfart hele to ganger Lykke til!
Mammapudding Skrevet 3. desember 2010 #13 Skrevet 3. desember 2010 Har akkurat testet, IKM i dag (kanskje) og testet negativt med ettermidagsurin. Prøver igjen imorgen tidlig
kei80 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2010 uff!ja ,gjør det! Håper er jo ikke ute
Mammapudding Skrevet 3. desember 2010 #15 Skrevet 3. desember 2010 Nei alt håp er jo ikke ute enda Men skjønner jo at det er vel optimistisk å tro at vi traff da vi bare har hatt ubeskyttet sex 3 ganger denne mnd Skulle egentlig ikke begynne å prøve før i desember, men ombestemte oss i siste liten dagen før jeg tror EL var..hehe Er jo ikke engang sikkert at jeg har hatt EL siden pilleslutt engang, men vi får se Har 14 tester igjen, så det blir nå en test imorgen tidlig og en søndag morgen om ikke mensen kommer først..og så blir det ikke før onsdag morgen..kanskje
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 3. desember 2010 #16 Skrevet 3. desember 2010 testet positivt imorges og er nesten i sjokk enda. er så gla og takknemlig ønsker dere alle det samme! om ikke denne pp så neste- snaaart ¤¤¤ HÅPE HÅPE babystøv sendes¤¤¤
isi88 Skrevet 4. desember 2010 #18 Skrevet 4. desember 2010 Negativ test imorges - men tr holder seg fremdeles unna, så vil ikke gi opp håpet helt ennå er 5 uker siden første dag i forrige mens, så det må ha vært noe kluss med EL tenker jeg.. Tester nok ikke før om en uke igjen
villmusa Skrevet 4. desember 2010 #19 Skrevet 4. desember 2010 Gratulere så masse LilleweeMe :-) og takk for babystøv. Håpa det funka
LilleBjr Skrevet 4. desember 2010 #20 Skrevet 4. desember 2010 Noen av dere som har erfaring med clear blue-testene? Testet i morrest, ikm i går, å testen var negativ... Har symptomer på gravideitet. Grunnen til at jeg lurer på om testen er feil er at det samme skjedde i sommer, flere clear blue-tester var negativ, mense ute ble, flere og flere symptomer dukket opp å da jeg tok test hos legen var den positiv... (mistet desverre i uke 10) Flere som har opplevd det samme???
Mammapudding Skrevet 4. desember 2010 #21 Skrevet 4. desember 2010 Negativ i dag også..Prøver på nytt i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå