Gå til innhold

kjøper dere julegaver til de ansatte i barnehagen?


juli3

Anbefalte innlegg

jeg jobber jo i barnehage selv, og jeg synes bare det er så hyggelig når vi får en liten oppmerksomhet til jul fra foreldrene. men her i Oslo er det desverre ikke så vanlig:(

 

tenkte likevel jeg skulle gi noe til de som jobber på avdelingen til lillemann. har dere noe tips? siden de er 5 stykker som jobber der tilsammen, tenkte jeg ca bare 50-80 kr pr pers. jeg har ikke lyst å gi sjokolade, for sånt blir det nok av i julen.

 

er det noen av dere som skal kjøpe noe til de ansatte i barnehagen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke gjort det tidligere, men dib har fått meg til å skjønne at det er mange som gjør dette. Har bare rett og slett ikke tenkt på det sånn før. Men jo, barnehagepersonalet gjør en fantastisk jobb og jeg er strålende fornøyd. Burde vel strengt tatt bytta ut gaven til mannen og kjøpt noe til de ansatte i barnehagen i stedet :)

 

Såååeeee, jeg er også lysten på ideer nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. hadde i utgangspunktet ikke tenkt det, men kanskje heller en liten oppmerksomhet - blomst eller noe i den dur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det, men vet ikke hva. Jobber også selv i barnehage og setter utrolig pris på en liten oppmerksomhet.

 

Vi har fått konfekt på deling, eller alene, en blomst, kort fra barna, vin, kaffekopp(alle som jobbet på avd fikk forskjellige dyrekopper), gavekort på et senter, og på vinmonopolet, telys holder. Ja er en del vi har fått oppover årene. Og syntes alle var super fine.

 

Må tenkt litt men tror nok jeg kommer til å kjøpe en kopp til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått noen ting som f.eks vin, sjokolade, body lotion, ulvang-sokker, gavekort o.l Og så har vi fått fellesgaver som en stor frukt- og godiskurv, en hjemmelaget kake, en hjemmelaget pizza til lunsjen, krukker med pepperkaker. Mye kreativt egentlig:)

 

Jeg tror nesten jeg går for noe varme sokker eller en bodylotion eller noe i den dur jeg. Og så skriver jeg et personlig kort til hver av de. Jeg innser hvor inderlig takknemlig jeg faktisk er for at de passer på at lillemann er tørr, varm, mett og har det gøy hele dagen mens jeg må være på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt å kjøpe noe til dem ja.. Er noe med det noen nevner at jeg vil vise at jeg setter utrolig stor pris på jobben de gjør!!! :)

 

Jobber selv i bhg og det varmer skikkelig med personlige gaver :)

Vi har fått konfekt, blomster og vin.

 

Hva jeg skal kjøpe er værre, en kopp er ikke dumt.. kanskje fylle den med sjokolade?? :) En blomst?? Noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...