Gå til innhold

klarte ikken vente!!! tok billig gravidtest"NEGATIV"

Anbefalte innlegg

Jeg klarte ikke vente lenger, tok billig test som jeg kjøpte på Rema i går. Super negativ bare 1 strek. Å jeg ble sååå lei meg. hva skal jeg gjøre hvis blodprøven som jeg skal ta til Tirsdag er også negativ.Har 3 egg til på frys i riga , men har nå mistet trua nå. jeg hadde hvist liten åpning eller noe slik at blodet ikke kom så lett til embro. Så derfor går jeg på blodfortynnende. Dette her koster masse penger også .tror vi har brukt 100.000 med opphold og medisiner i riga. Hvis vi må en gang til må vi reise dit en gang til har ikke lyst.Er det noen som har noen erfaring blir jeg glad for det. Er kjempe depp Klem :-)

Fortsetter under...

Hei!

Utrolig trist å lese det du skriver, men husk at du tok testen veldig tidlig. HCG verdiene øker annenhver dag dramatisk, så håpet er absolutt ikke ute. Ikke mist motet ennå!! Jeg og min kjære har regnet ut at vi har brukt omtrent 50000 kroner med ferie og alle medisiner. Så det er billigere i zlin virker det som.

Lykke til!!! Stor klem

Hei du :)

Det var trist å høre, men dom Andy sier så kan det være litt tidlig. Husk at det var jo ikke blastocyster du satte inn heller. Den blodfortynnende (asprin) som du tar er forresten en veldig liten dose, og ganske standard behandling. Om du har koagulasjonsproblemer er det litt merkelig at du ikke fikk beskjed om klexane? Jeg tar det nå, selv om alle mine prøver var fine. Men sluttet på asprin da jeg fikk blødninger. Klexane måtte jeg fortsette på til minimum uke 8.

Krysser fingrene for at du tester positivt om et par dager m240!!

Ps! Tenk Athen og Serum dersom du skulle måtte trenge flere forsøk. Som sagt så valgte jeg å la den frosne blastocysten være igjen (iallefall foreløpig) i Riga og dra til Athen istede. Det var jammen ikke så mye mer jeg betalte for ferskt forøk (donor rescuprogrammet) i forhold til hva jeg måtte betalt for fryseforsøk i Riga. Og i Athen var jeg garantert 3 blastocyster!

Lykke til klem

Annonse

Hei!

Jeg hadde blastocyster 5 dager gamle som ble satt inn. Dette valgte vi fordi det øker sjansen veldig mye. Vi spurte klinikken om de som var der sammen med oss, og hvor mange som ble gravide. Da svarte hun at av 6 stykker, var 4 blitt gravide, mens 1 ikke hadde testet ennå. En var negativ.

Jeg tok hjemmetesten 8 dager etterpå, men HCG testen 9 dager etterpå. Men blastocyster er jo eldre enn kanskje de du satte inn, slik at testen vil slå ut tidligere. Jeg anbefaler deg å lese om dette. Skikkelig interessant!!

Stor klem

Takk for svar mumrikken:-) Hvor mye betalte du for 3 blastocyster i athen. Blir litt nyskjerrig da vet du. Jeg må ha donor, mannen min har fin sperm sa de i riga og det er bra.Har du noe adresse dit du var? Jeg får ta blodprøve om 2 dager,har ikke så store forhåpninger men kan håpe da.....Klem

Hei,andy69!!! ja jeg får lese om dette, har jo ikke gjort dette før vet du. Angrer veldig at jeg ikke satt inn blastocyster, det er jo for sent nå når eggene mine har blitt fryst ned har 3 på frys. Veldig dårlig at ikke klinikken har fortalt om dette. Men en vi får håpe at blodprøven viser positiv klem:-)

Hei, sliter i mål!!! takk for svar. jeg testet på dag 10. billig gravidtest fra rema. bare 1 strek, klarte ikke å holde meg lenger vet du. jeg skal ta blodprøve 1.12 eller 2.12 jeg skal på en del møter denne uken. Kan du tro hvor lei meg jeg ble med negativ test. for håpe at blodprøven viser positiv da. jeg holder dere oppgradert etter blodprøven på onsdag. eneste symtomer jeg har er veldig vondt i puppene og stikninger i maven ikke hele tiden. Og går på do å tisser 2 ganger pr natt. får krysse fingrene for harde livet da.:-)

Hei,

Du har jo symptomer så det går nok bra. Men ta det med ro! Jeg fikk beskjed fra klinikken at jeg måtte ta helt med ro i 14 dager. Lest anbefalinger på andre forum bla at man ikke skal løfte mer enn 3 kg, ikke stesse. ikke sex osv. Så ta helt med ro og ”nyt syptomene”. Jeg er utrolig bekymret selv (se innlegget under ”hei dere Ed damer”)

Stor klem fra meg

Annonse

Hei igjen!!! ja jeg tar det rolig enda. mannen min støvsuger og vasker deilig det. Har ikke sex og prøver å ta det med ro selv om det er vanskelig til tider. det er aktivt her til tider med mange barn vet du og alle skal ha en bit av sin mamma vet du Klem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...