Gå til innhold

Vondt i magen rett etter at jeg har tisset..flere??


Luppi

Anbefalte innlegg

Hvis blæren er veldig full (spesielt hvis jeg må tisse på natta)opplever jeg ofte å få veldig vondt i magen like etter at jeg er ferdig med å tisse. Akkurat som om jeg føler at blæra presser litt på livmoren, og når den tømmes, letter jo også trykket. Klarer ikke å stå rett opp og ned når smertene pågår..må bare sitte sammenkrøllet på toalettet. Smertene varer bare i noen sekunder.. Rare greier altså!! Er det flere som opplever dette eller vet hvorfor det er sånn??

 

Sendte spm til jordmødrene..men det tar jo evigheter å få svar.. føler egentlig heller det skulle vært en gynokolog som satt og svarte på spørsmålene våre..

 

(beklager..bare et lite hjertesukk)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg det også noen ganger! Blir spennende å se hva jordmødrene svarer! Kan du legge ut svaret du får her kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt normalt. Jeg hadde det sånn spesielt om natten i flere uker, har lettet litt nå (er i uke 21). Var så vondt at etter jeg hadde vært på do om natten måtte jeg gå krokbøyd tilbake til senga, klarte ikke rette meg opp. Skikkelige smerter! Får satse på det letter for deg også etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da høres det ut som dette er ganske normalt.. Alltid godt å høre at flere er i samme båt:)

 

Ja, jeg kan legge ut svaret her når jordmødrene omsider svarer:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slike smerter. Mtp urinveisinnfeksjon som noen hadde skrevet over her... jeg var innom legevakten fordi de trodde jeg kanskje hadde urinveisinfeksjon, og jeg hadde ingenting. Syns nå smertene man har i en slik infeksjon er mye verre enn dette her. Tror også bare det er blæren som tømmer seg, også kommer det kanskje litt luft imellom der, og at kanskje det er det som gjør så vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVAR FRA JORDMOR:

Hei du!

Dette kan være helt normalt, men kan også være et tegn på en infeksjon i urinveiene. Om dette vedvarer synes jeg du skal ta med en urinprøve til jordmor/lege og få sjekket urinen din ift en evt infeksjon.

Masse lykke til!

Jordmor Kristina

 

Jeg har vært hos legen med urin prøve, og den var helt fin..så da får jeg vel bare slå meg til ro med at dette er en av "vondtene" i graviditeten :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...