gulda Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Gutten min på snart tre år har ett stort ønske i verden: Den sorte dame! Men er i tvil om den blir så mye brukt når det kommer til stykket. Og så er den så dyr!!! Men så tror jeg han blir skuffet når han ikke får den, for det er det eneste han snakker om for tiden. Han har virkelig lyst på den. Råd og erfaringer? Og tips til hvor den kan fås billigst?
kristi-gutt08 & jente11 Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Eg har ein sønn på snart 3 år som ønsker seg "Sabeltann skipet",og den har eg funnet ut at er på tilbud på extra leker til 579,- Så då tenke eg da blir skip på han til jul :-)
*Lissi* Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Har en gutt på snart 5 år som også ønsker seg "Sorte dame" over alt:-) Hadde kjøpt lege sjørøverskute til han, men vart veldig redd for at han skulle bli skikkelig skuffet. Så nå får han begge deler til jul:-)
Linda,mor til gutt 07&jente11 Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Spørs jo hvor dere bor i Norges land.. Men vi bor på hedmarken og tar en gang iblant en tur til Charlottenberg. Der hadde dem tilbud på Den Sorte Dame, tror den kostet 549 svenske. På lekebutikken her i Norge koster den vel 999 eller noe?
Fru Shakespeare Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 De jeg kjenner som har den synes den har dårlig kvalitet. Gikk veldig fort i stykker. Vi kjøpte derfor playmo sjørøverskip og kalte det "Den sorte dame" istedenfor - playmo har kjempekvalitet! Men kanskje ikke alle gutter er like "lettlurte"?
gulda Skrevet 25. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2010 Takk for svar! Det om kvaliteten er god er jo virkelig et poeng -mye penger hvis den går raskt i stykker. Også litt i tvil om det er noe som blir mye brukt, for det er jo begrensede lekemuligheter med den i forhold til en del andre ting. Får tenke litt. ) Bare litt kjipt når mini får stjerner i øynene hver gang han snakker om båten og hvor mye han ønsker seg den. Utenom den så snakker han ikke noe om noen andre leker. Har egentlig ikke lyst å kjøpe den, men samtidig så kan jo ikke jeg styre ønskene og interessene hans.. Styrer jo selvfølgelig hva jeg kjøper, men vanskelig å overse hvor mye han ønsker seg den ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå